با روش هایفوتراپی بیشتر و بهتر آشنا شویم

از هایفوتراپی چه می دانید؟

پا به سن گذاشتن شما را در رابطه با ظاهرتان با دردسرهایی مواجه می‌کند. یکی از آنها که شاید از همه مهم‌تر باشد، ایجاد چین و چروک روی پوست است. برای اینکه وقتی خود را در آینه می‌بینید نسبت به پوست خود حس بهتری داشته باشید، احتمالاً مجبورید تن به یکی از شیوه‌های جوانسازی پوست بدهید. یکی از این شیوه‌ها که ما به شما معرفی می‌کنیم روش هایفوتراپی است. هایفوتراپی روشی است که با آن می‌توان بدون جراحی پوستی جوان داشت. با این روش، دیدن درون بدن ممکن می‌شود و درمان بر اساس مشاهده است نه حدس و گمان. در این شیوه پزشک می‌تواند بافت پوست را ببیند تا از ایمنی و تأثیرگذاری درمان در عمق مطمئن شود. آثار این شیوه تا چند سال ماندگار است.

این روش برای افرادی که پوستشان شل و افتاده شده است، روش مناسبی خواهد بود. در هر سنی که قرار دارید ممکن است بنا بر هر دلیلی این اتفاق برای شما بیفتد، می‌توانید با این شیوه جوانی را به خود برگردانید.

نکاتی درباره هایفوتراپی

این شیوه معمولاً یک تا دو ساعت زمان می‌برد. تنها با یک جلسه درمان می‌توانید نتیجه‌بخش بودن عمل را روی پوست خود ببینید. پس از گذشت شش ماه نتیجه بهتری هم خواهید گرفت. در کل، نتایج این شیوه با گذر زمان خود را نشان می‌دهد. این شیوه لایه اصلی عمقی پوست را هدف قرار می‌دهد و برای افرادی که آماده جراحی نیستند مناسب خواهد بود. پس از انجام این عمل به استراحت و مراقبت خاصی نیاز ندارید و می‌توانید کارهای روزانه خود را با پوستی زیباتر از سر بگیرید. پس از این عمل پوست کمی قرمز می‌شود که چند ساعت بعد برطرف خواهد شد. بیشتر بیماران با یک جلسه درمان نتایج خوبی از آن می‌گیرند، البته وقتی حجم افتادگی پوست زیاد باشد، به بیشتر از یک جلسه نیاز خواهید داشت.

نتایج هایفوتراپی و لیفت صورت به هم شبیه هستند و هایفو جایگزینی مناسب برای تزریق یا جراحی تهاجمی خواهد بود. نواحی که با این شیوه تحت درمان قرار می‌گیرند، پوست پیشانی، دور چشم، دور دهان، غبغب، گردن، خط دکلته و… هستند. این روش برای درمان گودی و سیاهی زیر چشم نیز مؤثر خواهد بود.

برای کاهش آکنه و جوش نیز می‌توانید روی این شیوه حساب کنید. برای رفع افتادگی بازو، چروک اطراف ناف و صاف کردن خط‌های بالای زانو نیز می‌توان از هایفوتراپی استفاده کرد.

با روش هایفوتراپی بیشتر و بهتر آشنا شویم

یکی از مزایای این درمان این است که بیمار دچار هیچ درد و ناراحتی و عوارض خاصی نخواهد شد، فقط ممکن است در طی عمل کمی درد حس شود. این درد نیز با کم کردن تعداد پالس‌ها توسط پزشک کاهش می‌یابد. درد و ناراحتی در این عمل به نوع پوست نیز بستگی دارد. درد ناشی از این عمل برای افراد با پوست ضخیم قابل تحمل‌تر خواهد بود. افرادی که حساسیت بیشتری دارند می‌توانند برای تسکین درد پیش از درمان مسکن غیرتجویزی مصرف کنند. برخی افراد ممکن است کمی دچار ورم، گزگز یا حساسیت شوند که بسیار زودگذر هستند.

در شیوه هایفوتراپی هم مثل تمام عمل‌هایی که از فناوری اولتراسوند استفاده می‌کنند، دستگاه تصویربرداری دستی را روی پوست می‌گذارند تا تصویر پوست را به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر بفرستد و به این ترتیب پزشک این امکان را خواهد داشت که نقاط مورد نظر درمان را به‌خوبی ببیند و شناسایی کند. سپس با همین دستگاه گرمای تمرکزیافته‌ای در عمق مناسبی از زیر پوست ایجاد می‌شود. بافت‌های چربی که در زیر پوست قرار دارند، این امواج را دریافت می‌کنند و مولکول‌ها به ارتعاش درمی‌آیند. در اثر این ارتعاش است که درجه حرارت موضعی بافت بالا می‌رود و سلول‌های چربی متلاشی می‌شوند.

پیش از انجام هر نوع عمل جوانسازی پوست با متخصصان مشورت کنید. اگر عمل هایفوتراپی را برای درمان خود انتخاب‌ کرده‌اید، می‌توانید با کلینیک پوست و مو ی تندیس تماس بگیرید.