Search
Close this search box.
لیفت با نخ - کلینیک تندیس

لیفت با نخ

لیفت پوست با نخ یکی از شیوه‌های نوین جوان‌سازی پوست است که قادر است به طور چشمگیری در روند پیری پوست تاخیر ایجاد کند. این روش که طی سالیان اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده، به منظور بهبود انحناهای سطحی صورت انجام می‌شود و می‌تواند چین و چروک‌های پوست صورت را از بین ببرد.

لیفت با نخ به عنوان یک روش کم تهاجمی و غیرجراحی شناخته می‌شود که می‌تواند آثار پیری پوست را از روی صورت محو کند. این شیوه منجر به رفع افتادگی پوست صورت بر اثر افزایش سن و تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود.

درصورتی‌که لیفت پوست در کلینیک‌های مجهز و تحت نظر پزشکان باتجربه انجام نشود، نه‌تنها اصلاحات در پوست انجام نمی‌شود، بلکه می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری برای پوست صورت داشته باشد. اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره این شیوه هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به آن بپردازیم.

لیفت پوست با نخ چیست؟

تا چند سال قبل تنها روشی که برای درمان افتادگی و چین و چروک پوست صورت استفاده می‌شد، جراحی لیفت صورت بود. این جراحی با اینکه غالبا نتایج بسیار خوبی دارد، اما می‌تواند خطرات و عوارض زیاد و هزینه‌های بالایی را نیز به دنبال داشته باشد.

به همین منظور روش‌های کم تهاجمی‌تر با هزینه کمتر، جایگزین جراحی‌های پرریسک شدند. یکی از روش‌های کم تهاجمی که بسیار مورداستقبال قرار گرفته، لیفت پوست با نخ است. لیفت صورت یک شیوه جوان‌سازی پوست است که در آن به منظور بالا بردن و کشیدن پوست، از نخ‌های بخیه جذبی استفاده می‌کنند.

انجام دادن این عمل روی پوست صورت منجر به 2 اثر فوق‌العاده لیفت و سفت کردن پوست صورت و تحریک کلاژن‌سازی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

لیفت و سفت کردن پوست صورت

در لیفت پوست با نخ جراح متخصص از تیغ جراحی استفاده نمی‌کند و هیچ‌گونه برشی روی پوست ایجاد نمی‌شود. با استفاده از نخ، پوست را بالا می‌آورند و آن را جمع و سفت می‌کنند تا افتادگی در آن مشهود نباشد. بنابراین با این روش که بسیار کم دردسرتر و کم هزینه‌تر از جراحی‌ لیفت است، می‌توان پوستی صاف و جوان داشت.

تحریک کلاژن‌سازی

نخ‌هایی که زیر پوست کار می‌شوند، علاوه بر خوش‌حالت کردن پوست، می‌توانند سرعت فرآیند پیری پوست را کاهش دهند. این نخ‌ها باعث کلاژن‌سازی پوست در مناطق درمان‌شده می‌شوند و می‌توانند نتایج مطلوب و رضایت‌‌بخشی به دنبال داشته باشند.

کلاژن که یکی از عوامل مهم زیبایی و جوانی پوست است، موجب افزایش شادابی، طراوات و حجیم شدن پوست می‌شود. با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در بدن انسان کمتر شده و در نهایت منجر به ایجاد چین و چروک روی پوست صورت و بدن می‌شود.

نحوه انجام لیفت پوست با نخ

پیش از شروع لیفت پوست با نخ، بیمار در نواحی که قصد بهبود دارد، بی‌حسی موضعی دریافت می‌کند. سپس پزشک متخصص سوزن بسیار ظریف را که دارای نخ است، به زیر پوست صورت وارد می‌کند. پس از قرار دادن نخ‌ها در نواحی موردنظر، کلاژن در اطراف نخ‌ها تشکیل شده و باعث حفظ پوست و سفت شدن آن می‌گردد.

نخ‌های لیفت زیر پوست فرد باقی می‌مانند و باعث ایجاد رشته‌های فیبری و کلاژن زیر پوست فرد می‌شوند. این نخ‌ها پس از گذشت مدتی، طی فرآیند هیدرولیز زیر پوست حل می‌شوند و فرد هیچ‌گونه دردی جهت کشیدن بخیه‌ها تحمل نمی‌کند. بنابراین پوست شخص بدون درد بازسازی می‌شود و جوانی به صورت او بازمی‌گردد.

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت پوست با نخ مزایای بسیاری دارد که می‌تواند افراد را برای انجام دادن آن مجاب کند. در ادامه به مزایای لیفت پوست با نخ اشاره می‌کنیم:

نتایج طبیعی و زیبا

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لیفت صورت به دست آوردن نتایج بسیار طبیعی و زیبا است. لیفت پوست با نخ برخلاف جراحی لیفت، پوست را به صورت کشیده و غیرطبیعی نشان نمی‌دهد. با حفظ ویژگی‌ها و حالت طبیعی صورت، با ظرافت مشکلات پوست صورت برطرف شده و زیبایی پوست دوچندان می‌شود.

کم‌خطر بودن

در عمل‌های جراحی لیفت، امکان ترمیم مناطق پرخطر و حساس صورت از جمله اطراف چشم وجود ندارد. اما در لیفت با نخ می‌توان اطراف ابرو یا پلک‌ها را نیز درمان کرد. درصورتی‌که لیفت با نخ در بهترین مرکز لیفت پوست با نخ تهران و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود، هیچ خطر یا عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند.

دوره نقاهت کوتاه

پس از انجام لیفت پوست با نخ حداکثر 5 روز زمان لازم است که دوره نقاهت طی شود. در این مدت فرد می‌تواند کارهای عادی و روزمره خود را بدون نگرانی انجام دهد. اما پس از عمل جراحی لیفت، فرد نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد و دوره نقاهت طولانی را باید طی کند.

از بین رفتن سریع اثر درمان

پس از گذشت 5 تا 7 روز که دوره نقاهت سپری شد، هیچ آثاری از لیفت روی صورت باقی نمی‌ماند، چراکه نخ‌ها را در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌دهند که قابل دیدن نیستند.

هزینه مناسب و به‌صرفه

لیفت پوست با نخ در مقایسه با عمل جراحی لیفت، از هزینه‌های بسیار مناسب و به‌صرفه‌تری برخوردار است. به منظور انجام جراحی لیفت باید فرد در بیمارستان یا کلینیک بستری شود و با بی‌هوشی این عمل توسط تیم جراحی انجام شود. همین موضوع باعث ایجاد تفاوت چشمگیر در قیمت‌های این روش‌ها می‌شود.

تعیین هزینه لیفت با نخ به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. میزان چین و چروک پوست فرد، سن بیمار، نوع ماندگاری نتیجه عمل و چندین عامل دیگر در برآورد هزینه لیفت با نخ اثرگذار هستند. هزینه دقیق لیفت با نخ طی جلسه مشاوره با پزشکان به فرد بیمار اعلام می‌شود.

ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

همانطور که لیفت پوست با نخ کم‌تهاجمی‌تر است، در مقایسه با جراحی‌های تهاجمی از ماندگاری کمتری هم برخوردار است. مدت دوام جراحی‌ لیفت 5 تا 10 سال است اما در مقابل لیفت با نخ ماندگاری 1 تا 2 ساله دارد و پس از آن باید مجددا تکرار شود تا نتیجه آن حفظ شود.

از آنجا که کلاژن‌های پوست همواره در حال تخریب و ساخته شدن هستند، برای همیشه ماندگار نیستند. با تحریک کلاژن‌سازی، حجم پوست افزایش پیدا می‌کند و فرد را تا 10 سال جوان‌تر نشان می‌دهد. اما این کلاژن‌ها حداکثر 2 سال دوام دارند و سپس به‌مرور تخریب می‌شوند.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو

جمع‌بندی

لیفت پوست با نخ یکی از روش‌های کم‌تهاجمی و کم‌خطر برای جوان‌سازی پوست است که طی سالیان اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. لیفت با نخ باعث سفت شدن پوست صورت و کلاژن‌سازی می‌شود. کسب نتایج طبیعی، هزینه‌ مناسب و به‌صرفه، دوره نقاهت کوتاه، کم‌خطر بودن، از بین رفتن سریع اثرات درمان و کم‌تهاجمی بودن از مزایای لیفت پوست با نخ هستند.

کلینیک تندیس به‌عنوان بهترین مرکز لیفت پوست با نخ تهران در دو شعبه خدمات جوان‌سازی و زیبایی پوست را ارائه می‌کند. حضور پزشکان متخصص و مجرب در کنار هزینه‌های مناسب، این کلینیک را از سایر رقبا متمایز ساخته است.

 

 

 

 

 

مشاهده جشنواره ها و تخفیفات خدمات کلینیک زیبایی تندیس

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *