جستجو کردن
Close this search box.
لیزر اربیوم در تهران - کلینیک تندیس

لیزر اربیوم در تهران

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

لایه‌برداری پوست با لیزر اربیوم روشی است که برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود و جایگزینی برای درم ابریژن یا لایه‌برداری شیمیایی است. لز لین روش برای درمان خطوط ریز و چین و چروک و همچنین تفاوت رنگدانه‌ها یا اسکارها استفاده می‌شود. لیزر اربیوم در تهران یکی از روش‌های درمان چین و چروک پوست صورت است که طرفداران زیادی هم دارد. در این مطلب می‌خواهیم در مورد لیزر اربیوم در تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های لیزر اربیوم

افرادی که می‌خواهند تغییر چشمگیری در ظاهر پوست خود ایجاد کنند، سراغ روش جوان‌سازی پوست با لیزر اربیوم در تهران می‌روند. این روش می‌تواند خطوط سطحی و چین و چروک‌های پوست صورت را از بین ببرد. روش لیزر اربیوم عوارض جانبی زیادی ندارد؛ اما تأثیر چشمگیری در پوست صورت ایجاد می‌کند و بهبودی بسیار سریع‌تری نسبت به سایر روش‌های درمانی دارد. این روش یک فرآیند درمانی ملایم و کم‌تهاجم است و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در ادامه برخی از ویژگی‌های لیزر پوستی اربیوم معرفی می‌شوند:

  • رفع اسکار و آکنه
  • افزایش قوام پوست
  • رفع منافذ باز پوست
  • برداشت خال و زگیل
  • جوان‌سازی و رفع چین و چروک
  • دارای تأییدیه FDA آمریکا

بهترین کاندید برای لیزر اربیوم در تهران چه شخصی است؟

کاندیدهای ایده‌آل برای لایه‌برداری پوست با لیزر اربیوم از مله این افرادند:

  • فردی که پوست صورت او به‌دلیل تابش نور خورشید دچار آسیب خفیف تا متوسط شده باشد
  • فردی با خطوط ریز و/یا چین و چروک
  • فردی با پوست شل (به خصوص پلک‌های پایین)
  • فردی با تغییرات در بافت و رنگ پوست
  • افراد با برخی از انواع ضایعات پوستی پیش سرطانی

لایه‌برداری پوست با لیزر اربیوم برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند، به‌دلیل خطر هیپوپیگمانتاسیون توصیه نمی‌شود.

هزینه انجام لیزر CO2 فرکشنال در کلینیک تندیس

یکی از روش‌های ایمن و پربازده زیباسازی پوست استفاده از لیزر CO2 فرکشنال است. اگر شما هم تمایل به کسب اطلاعات جامل و به‌روز در مورد این روش درمانی دارید، تا انتها ما را همراهی کنید.

عوارض جانبی بالقوه روش لایه‌برداری پوست با لیزر اربیوم چیست؟

عوارض جانبی بالقوه پس از لایه‌برداری پوست با لیزر اربیوم در تهران شامل سوختگی یا آسیب به سلول‌های پوست، زخم، هایپرپیگمانتاسیون یا هیپوپیگمانتاسیون، فعال‌شدن مجدد زخم‌های قدیمی، عفونت‌های باکتریایی و میلیا (برجستگی‌های سفید روی پوست) می‌شود. البته احتمال ایجاد این عوارض جانبی با مراجعه به کلینیک تخصصی با سابقه‌ای درخشان به حداقل خواهد رسید.

لیزر اربیوم در تهران

اگر می‌خواهید لیزر اربیوم در تهران انجام دهید، کلینیک تندیس گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. کلینیک تندیس با بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین کادر درمانی، خدماتی نظیر جوانسازی پوست با لیزر اربیوم، تزریق ژل، فیلر و بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو، خدمات مراقبتی، لاغری و تناسب اندام و… را ارائه می‌دهد. تیم مجرب کلینیک تندیس با ارائه خدماتی باکیفیت و حرفه‌ای، جزو بهترین کلینیک‌های زیبایی شهر تهران شناخته می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان از رسیدن به نتایج دلخواه خود، به این کلینیک مراجعه کنید. با کادر مجرب تندیس دیگر نگران عوارض جانبی لیزر اربیوم در تهران نخواهید بود و پوستی صاف و شاداب را به خود هدیه خواهید داد؛ پس نگران نباشید و وقت را هدر ندهید و همین حالا با تماس با کلینیک تندیس برای لیزر اربیوم در تهران نوبت رزرو کنید.

کلینیک تندیس

کلینیک تخصصی پوست و مو تندیس با مجوز رسمی از وزرات بهداشت درمان در دو مرکز شهرک غرب و فرمانیه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز هستیم.

سایر مقالات

مردی با موهای جو گندمی در حال نگاه کردن به موهای خود در آینه | مراحل کاشت مو
آقایی در حال کاشت مو در اتاق عمل | بهترین سن کاشت مو آقایان
آقایی در حال کاشت مو در اتاق عمل | بهترین فصل کاشت مو
کاشت مو بدون تراشیدن سر توسط پزشک
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها