جستجو کردن
Close this search box.
لاغری با دستگاه اگزیمیا - کلینیک تندیس

لاغری با دستگاه اگزیمیا

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

کاشت مو تضمینی در تهران - کلینیک تندیس
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی است و برای داوطلبان این عمل، کاشت مو با ضمانت، بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی کاشت مو تضمینی در تهران می‌پردازیم……

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که بارها برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن، گرفتن رژیم و رفتن به باشگاه را امتحان کرده‌اید اما این تلاش‌ها، منتج به نتیجه مطلوبی نشده است. اما با این حال، شما نباید ناامید شوید زیرا امروزه متدهای نوینی ارائه‌ شده است که می‌تواند به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر شما را به خواسته‌تان برساند. شما برای دست‌یابی به این خواسته، تنها کافی است به مراکز لاغری و تناسب اندام مراجعه کنید و از فناوری‌های نوین این حوزه استفاده کنید. لاغری با دستگاه اگزیمیا، یکی از جدیدترین متدهای درمانی است که برای لاغری موضعی و درمان سلولیت ارائه شده و هم‌اکنون برخی مراکز تناسب اندام مانند کلینیک تندیس آماده ارائه این روش هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با جزئیات متد لاغری با دستگاه اگزیمیا آشنا کنیم و مواردی مانند کاربرد دستگاه اگزیمیا و روش کار این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم؛ بنابراین، اگر شما نیز مشتاقید تا در مورد این موضوع اطلاعاتی به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو

دستگاه اگزیمیا چیست؟

دستگاه اگزیمیا یکی از به‌روزترین دستگاه‌های لاغری در جهان است که به‌صورت هم‌زمان از چندین تکنولوژی بهره ‌می‌گیرد و می‌تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند. روش کار این دستگاه کاملاً غیرتهاجمی است و این موضوع سبب شده تا افراد برای انجام این متد درمانی ترسی نداشته باشند. باتوجه‌به تکنولوژی به‌کارگرفته‌شده در این دستگاه و بهره‌مندی دستگاه اگزیمیا از 4 هندپیس، ناحیه مدنظر در بدن شما نه‌تنها لاغری موضعی و رفع سلولیت را تجربه می‌کند، بلکه این دستگاه باعث لیفت پوست و سفت شدن آن ناحیه از بدن نیز می‌شود.

روش کار دستگاه اگزیمیا

در متد درمانی سلولیت و کاهش سایز با استفاده از دستگاه اگزیمیا از تکنولوژی‌های اندولیفت (Endolift) و اولتراپوریشن (Ultraporarion) بهره گرفته شده که تکنولوژی اولتراپوریشن برای فرم دهی و ازبین‌بردن چربی‌ها و تکنولوژی اندولیفت برای لیفت ناحیه مدنظر و ماساژ سلولیت کاربرد دارد. دستگاه اگزیمیا در فرایند کاری خود، چهار مرحله را به انجام می‌رساند که عبارت‌اند از: مکش، رهاسازی، مکش و ارتعاش. انجام این مراحل باعث می‌شود تا گردش خود در ناحیه مدنظر افزایش یابد و با بالارفتن متابولیسم بدن، چربی‌ها به شکل طبیعی از بدن دفع گردند و لاغری حاصل شود.

دستگاه اگزیمیا می‌تواند برای کدام نواحی بدن استفاده شود؟

همان‌طور که اشاره شد، از این دستگاه برای درمان سلولیت، لیفت پوست و… استفاده می‌شود و می‌تواند در بخش‌های مختلفی از بدن مورداستفاده قرار گیرد. نکته جالب در مورد اگزیمیا این است که می‌توان از آن برای زاویه‌سازی فک نیز استفاده کرد.

نواحی‌ای از بدن که می‌توان برای لاغری آنها از دستگاه اگزیمیا استفاده کرد، عبارت‌اند از:

شکم، پهلو، باسن، سینه، ساعد، زانو، ران داخلی و خارجی

بیشتر بخوانید : پیوند مو

کاربرد دستگاه اگزیمیا

در ادامه قصد داریم کاربردهای این دستگاه را بررسی کنیم. از جمله کاربردهای دستگاه اگزیمیا می‌توان به درمان سلولیت، ایجاد لاغری موضعی، ازبین‌بردن چربی‌ها، کاهش سایز، فرم دهی به نواحی مدنظر بدن، لیفت ناحیه مدنظر، زاویه‌سازی فک، رفع غبغب، ازبین‌بردن خطوط به وجود آمده در اثر زایمان، رفع منافذ باز، برطرف‌کردن چین‌وچروک‌ها، درمان لکه‌های پوستی و افزایش انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست اشاره کرد.

مزایای استفاده از دستگاه اگزیمیا

  • مهم‌ترین نکته در مورداستفاده از دستگاه اگزیمیا، این است که از این دستگاه می‌توان برای تمامی افراد با هر نوع پوستی استفاده کرد و محدودیتی از این نظر وجود ندارد.
  • باتوجه‌به اینکه این روش لاغری موضعی غیرتهاجمی است، نیازی به استراحت پس از عمل نخواهید داشت.
  • این روش درمانی به پوست شما هیچ‌گونه آسیبی نمی‌رساند.
  • لاغری با استفاده از دستگاه اگزیمیا بدون درد، خون‌ریزی و برش انجام می‌شود و نباید از استفاده از این دستگاه بترسید!

استفاده از متد لاغری با دستگاه اگزیمیا، برای کدام دسته از افراد بیشترین تأثیر را دارد؟

استفاده از این دستگاه لاغری برای افراد با مشخصات زیر می‌تواند بهترین اثرگذاری را داشته باشد:

  • کسانی که از نظر سلامتی در وضعیت مطلوبی باشند.
  • افرادی که اضافه‌وزن شدید نداشته باشند و تنها در برخی از ناحیه‌های بدن، تجمع چربی داشته باشند.
  • کسانی از که در برنامه هفتگی خود ورزش را در نظر می‌گیرند.
  • افرادی که رژیم غذایی مناسبی را رعایت می‌کنند.
  • کسانی که دچار مشکلات غددی نیستند.
  • افرادی که دچار اعتیاد به الکل نیستند.

استفاده از این دستگاه برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

  • خانم‌هایی که در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌برند.
  • کسانی که اضافه‌وزن زیادی دارند.

پس از انجام متد درمانی اگزیمیا، چه‌ کارهایی باید انجام دهیم؟

برای اینکه این متد درمانی تأثیر بیشتری داشته باشد و بتوانید لاغری را به‌صورت دائمی تجربه نمایید، انجام فعالیت‌های زیر توصیه می‌شود:

  • نوشیدن آب به مقدار فراوان می‌تواند بسیار مفید باشد.
  • پیاده‌روی و تحرک روزمره شما بسیار حائز اهمیت است.
  • استعمال دخانیات و مصرف الکل اکیداً ممنوع!
  • رعایت‌کردن رژیم غذایی که توسط پزشک ارائه می‌شود، ضروری است!
  • مصرف کافئین ممنوع!
  • ماساژدادن روزانه ناحیه تحت درمان، بسیار موثر است و و می‌تواند شما را یک گام به هدف مدنظر نزدیک کند!

عوارض استفاده از دستگاه اگزیمیا

اگر متد درمانی اگزیمیا توسط یک اپراتور حرفه‌ای و متخصص انجام شود، می‌توان مدعی شد که استفاده از این دستگاه هیچ مشکلی برای سلامتی شما به وجود نخواهد آورد اما اگر برای استفاده از این روش درمانی به مرکز نامعتبر و اپراتور غیر مجرب مراجعه کنید، ممکن است عارضه‌ای مانند سوختگی گریبان‌گیر شما شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود برای استفاده از این دستگاه حتما به مراکز معتبر مانند کلینیک تندیس مراجعه کنید.

برای رسیدن به نتیجه دلخواه، چند جلسه اگزیمیا لازم است؟

تعداد جلسات لازم به شرایط فرد و میزان چربی در بدن فرد بستگی دارد اما در حالت کلی می‌توان گفت که انجام 6 الی 10 جلسه می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه نزدیک کند. در هر هفته می‌توان سه جلسه اگزیمیا انجام داد و هر جلسه نیز حدود 40 دقیقه زمان خواهد برد.

آیا برای استفاده از این دستگاه، محدودیت سنی وجود دارد؟

استفاده از دستگاه اگزیمیا برای افراد بالای 18 سال بلامانع است و افراد زیر 18 سال نیز می‌توانند با نظارت پزشک و با صلاحدید وی از این دستگاه استفاده نمایید.

آیا نتیجه استفاده از دستگاه اگزیمیا دائمی است؟

این دستگاه می‌تواند لاغری موضعی را به همراه داشته باشد و شما را به اندام دلخواهتان برساند اما اگر به توصیه‌های پزشک و مراقبت‌های لازم عمل نکنید، ممکن است به شرایط گذشته بازگردید. اگر به توصیه‌های پزشک مربوطه عمل کنید، می‌توانید از داشتن اندامی متناسب و جذاب لذت ببرید!

جمع‌بندی

با مطالعه متن فوق دریافتیم که دستگاه اگزیمیا یکی از برترین دستگاه لاغری در سراسر جهان است که فرایند کاهش سایز را بدون هیچ خطر و دردی ممکن می‌سازد، البته به شرطی که برای استفاده از این دستگاه به مرکزی معتبر با متخصصان باتجربه مراجعه کنید. کلینیک تندیس آماده است تا انواع خدمات پوست و مو را در دو شعبه شهرک غرب و فرمانیه به مراجعین ارائه دهد و شما را تا رسیدن به تناسب اندام و زیبایی دلخواهتان همراهی کند. برای بهره‌گیری از خدمات این کلینیک تخصصی کافی است با شماره‌های موجود در وب‌سایت کلینیک تندیس تماس حاصل فرمایید.

مشاهده جشنواره ها و تخفیفات خدمات کلینیک زیبایی تندیس

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکرم هزاوه
3 سال قبل

سلام
ترکهای شکم را هم بعد از درآوردن چربی ناپدید می کند؟