جستجو کردن
Close this search box.
لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور - کلینیک تندیس

لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

کاشت مو تضمینی در تهران - کلینیک تندیس
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی است و برای داوطلبان این عمل، کاشت مو با ضمانت، بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی کاشت مو تضمینی در تهران می‌پردازیم……

امروزه داشتن اندامی متناسب و جذاب، خواسته اغلب انسان‌ها است، اما سبک زندگی به‌روز و مدرن باعث کاهش تحرک روزانه شده و رژیم غذایی فست‌فودی و چرب نیز میزان کالری دریافتی ما را افزایش داده است که این عوامل منجر به افزایش وزن و سایز شده و بسیاری از افراد امروزه با اضافه‌وزن درگیر هستند. گاهی اوقات آن‌قدر این چالش برای افراد سخت می‌شود که دیگر ورزش‌کردن و رژیم گرفتن نمی‌تواند باعث کاهش وزن شود و افراد از رسیدن به اندام دلخواه خود ناامید می‌شوند. اما با وجود کلینیک تندیس و خدمات لاغری و تناسب اندام این کلینیک دیگر نباید ناامید شوید، زیرا متدهای لاغری این کلینیک می‌توانند بدون بروز عوارض، شما را به اندام رؤیایی‌تان برسانند. در این مطلب از وب‌سایت کلینیک تندیس قصد داریم تا شما را با متد لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور آشنا کنیم. اگر شما نیز علاقه‌مندید درباره این شیوه درمانی اطلاعاتی به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دستگاه بادی اسکالپتور چیست؟

بادی اسکالپتور یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی است که با هدف کاهش وزن، لاغری، درمان سلولیت و لیفت پوست صورت بر اساس تحقیقات علمی نوین طراحی شده است و بسیار موردتوجه متقاضیان خدمات تناسب اندام و زیبایی قرار گرفته است. اساس کار این دستگاه، انرژی میدان مغناطیسی بیوانرژتیک است و می‌توان مدعی شد که این دستگاه هیچ عارضه‌ای برای بدن به وجود نمی‌آورد. نکته مهم در مورد این دستگاه این است که بر خلاف سایر دستگاه‌های لاغری و تناسب اندام، علاوه بر کاهش سایز، بر کاهش وزن کلی بدن نیز تمرکز دارد و می‌تواند معضل اضافه وزن را برای شما عزیزان حل کند. از بین رفتن چربی‌ها و درمان سلولیت با استفاده از این دستگاه به‌صورت تدریجی رخ می‌دهد. در ادامه به طور کامل به بررسی روش کار این دستگاه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو

دستگاه بادی اسکالپتور چگونه عمل می‌کند؟

همان‌طور که اشاره شد، دستگاه بادی اسکالپتور باعث ایجاد میدان مغناطیسی بیو انرژتیک می‌شود و این میدان با ایجاد انقباض عضلانی، شرایط چربی‌سوزی را فراهم می‌سازد. پس از استفاده از این دستگاه و با سپری شدن زمان، چربی‌های اضافه بدن به شکلی کاملاً طبیعی از بدن فرد دفع می‌گردند. در دستگاه بادی اسکالپتور از دو تکنولوژی Biostimology و تکنولوژی درناژ استفاده شده که تکنولوژی Biostimology باعث ایجاد میدان مغناطیسی و تکنولوژی درناژ نیز با ایجاد ریز فشارها باعث بهبود شرایط خون‌رسانی و افزایش متابولیسم می‌شود.

دستگاه بادی اسکالپتور برای کدام بخش‌های بدن قابل‌استفاده است؟

از دستگاه بادی اسکالپتور برای لاغری چند ناحیه از بدن مانند ران داخلی، ران خارجی، لگن، پهلو‌ها، شکم و… استفاده می‌شود. ضمناً این دستگاه برای بهبود وضعیت پوست شل و افتاده پس از کاهش وزن جدید نیز کاربرد دارد.

کاربرد دستگاه بادی اسکالپتور

جالب است بدانید تنها کاربرد این دستگاه چربی‌سوزی و کاهش وزن نیست و این دستگاه می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی روی وضعیت سلامتی و پوست شما هم داشته باشد که در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره می‌کنیم:

  • رفع و درمان سلولیت
  • افزایش کلاژن‌سازی پوست
  • از بین بردن چربی‌ها و تجمع‌های چربی در بخش‌های مختلف بدن
  • افزایش متابولیسم بدن
  • مفید برای اسپاسم
  • فرم دهی بدن
  • افزایش خاصیت انعطاف‌پذیری پوست
  • مناسب برای فرم دهی به بدن پس از انجام لیپوساکشن و زایمان
  • جوان‌سازی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست
  • از بین بردن چربی‌های زیر پوستی در برخی از نواحی بدن مانند ساق پا، چانه، بازوها و…

مزایای استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور

  • آرامش عضلانی پس از هر جلسه
  • کاهش وزن و سایز بدون درد، خون‌ریزی و برش
  • بهبود وضعیت پوست در کنار کاهش وزن
  • کاهش وزن بدون نیاز به استراحت و دوران نقاهت
  • روشی غیرتهاجمی و ایمن
  • تنها متد درمانی است که چربی‌های احشایی را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید : پیوند مو

چه کسانی نباید از دستگاه بادی اسکالپتور استفاده کنند؟

از جمله افرادی که نباید از دستگاه بادی اسکالپتور استفاده کنند، می‌توان به خانم‌های باردار، افراد مبتلا به تومورهای عروقی، آسیب‌های پوستی، بیماری‌های هموفیلی، کسانی که دچار ورم‌های شدید، عفونت پوستی و… هستند، اشاره کرد.

خدمت درمانی دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه به طول می‌انجامد و هر جلسه آن چند دقیقه زمان می‌برد؟

تعداد جلسات لازم برای نتیجه‌گیری از دستگاه بادی اسکالپتور به میزان اضافه‌وزن فرد، شرایط پوست، صلاحدید پزشک و… بستگی دارد، اما در حالت کلی، دوره درمانی دستگاه بادی اسکالپتور 12 جلسه در نظر گرفته شده که هر جلسه از آن حدود 30 تا 45 دقیقه زمان می‌برد. نهایتاً در هر هفته شما می‌توانید دو جلسه از این دوره را پشت سر بگذارید؛ بنابراین، دوره درمانی دستگاه بادی اسکالپتور حداقل یک ماه و نیم زمان خواهد برد. شما پس از انجام شش جلسه می‌توانید نتایج استفاده از این دستگاه را مشاهده کنید.

آیا نتایج استفاده از این متد لاغری دائمی است؟

نکته مهم در مورد متدهای لاغری با دستگاه‌های مختلف این است که اگر پس از انجام دوره درمانی، به سبک زندگی گذشته خود بازگردید و ورزش مستمر روزمره را در برنامه خود نگنجانید و رژیم غذایی مناسبی را اتخاذ نکنید، ممکن است پس از مدتی اندام شما به شکل قبلی بازگردد؛ زیرا دستگاه‌هایی مانند بادی اسکالپتور تنها سلولیت و چربی‌های اضافه بدن را از بین می‌برند و تأثیر دیگری نخواهند داشت. پیشنهاد می‌شود پس از پشت سر گذاشتن دوره درمانی لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور به توصیه‌های پزشک عمل کنید تا به شرایط گذشته بازنگردید. معمولاً پزشکان برای کسانی که در حال گذراندن دوره درمانی لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور هستند، دستورالعمل‌هایی مانند نوشیدن آب به مقدار کافی، رعایت رژیم غذایی مناسب، ورزش‌کردن منظم و… را ضروری می‌دانند.

آیا استفاده از این روش درمانی دارای عوارض است؟

به‌جرئت می‌توان گفت که لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور هیچ‌گونه عارضه‌ای برای بدن به همراه ندارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این روش درمانی استفاده نمایید. تنها ممکن است حالت تهوع و سردرد پس از هر جلسه به وجود بیاید که آن هم با نوشیدن آب به میزان کافی برطرف می‌شود.

جمع بندی

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که قصد دارید برای دست‌یابی به اندام دلخواه خود از روش‌های درمانی استفاده کنید، می‌توانید به کلینیک تندیس مراجعه کنید و با همفکری و مشورت با پزشکان متخصص و اپراتورهای مجرب، یکی از روش‌های لاغری و تناسب اندام را از میان روش‌های متعددی مانند لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور، لاغری با دستگاه اگزیمیا، لاغری با دستگاه LPG و…انتخاب نمایید. در این مطلب به بررسی روش درمانی دستگاه بادی اسکالپتور پرداختیم و مزایا و کاربردهای این دستگاه را مورد بررسی قرار دادیم و
دریافتیم که اگر قصد کاهش وزن، کاهش سایز و بهبود وضعیت پوستی را دارید، می‌توانید با یک تیر سه نشان بزنید و با استفاده از این دستگاه به‌تمامی خواسته‌های خود برسید. شما برای استفاده از این متد درمانی می‌توانید به یکی از دو شعبه کلینیک تندیس در شهرک غرب یا فرمانیه مراجعه نمایید و تحت نظارت پزشک و اپراتور متخصص از خدمات لاغری و تناسب اندام، پوست و مو بهره‌مند شوید. امید است که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

مشاهده جشنواره ها و تخفیفات خدمات کلینیک زیبایی تندیس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها