جستجو کردن
Close this search box.
لاغری با دستگاه کول تک - کلینیک تندیس

لاغری با دستگاه کول تک

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

کاشت مو تضمینی در تهران - کلینیک تندیس
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی است و برای داوطلبان این عمل، کاشت مو با ضمانت، بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی کاشت مو تضمینی در تهران می‌پردازیم……

داشتن اندامی متناسب و لاغر، یکی از آرزوهایی است که بسیاری از شما در حال حاضر آن را در سر دارید اما هر چقدر که تلاش می‌کنید باز هم به هدف مدنظر نمی‌رسید و برخی از ناحیه‌های بدن تغییری نمی‌کنند. شاید در این مرحله فکر کنید که دیگر دستیابی به این آرزو غیرممکن است اما نباید ناامید شوید زیرا با استفاده از متدها و روش‌های لاغری جدید، امکان دست‌یابی به اندامی لاغر و متناسب برای همه ممکن شده است! شما برای کاهش سایز و کاهش وزن می‌توانید به مراکز لاغری و تناسب اندام تخصصی مانند کلینیک تندیس مراجعه کنید و با استفاده از دستگاه‌های لاغری مانند دستگاه کول تک به اندام رؤیایی خود دست یابید. در این مطلب قصد داریم به بررسی کاربرد دستگاه کول تک و مزایای استفاده از این دستگاه بپردازیم؛ بنابراین، اگر شما نیز مشتاقید درباره این موضوع اطلاعاتی به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : پیوند مو

دستگاه کول تک چیست؟

دستگاه کول تک یکی از دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی و بدون درد است که می‌تواند ناحیه‌ای از بدن شما را که دارای چربی اضافه است، با استفاده از تکنولوژی موجود به شکل دلخواه در آورد. روش کار این دستگاه به این شکل است که سلول‌های چربی به‌وسیله فرایند انجمادی و به شکل طبیعی از بدن دفع می‌‎شوند. مبنای کار این دستگاه، مرگ سلول‌های چربی بر اثر انجماد است و می‌تواند باعث کاهش سایز محسوس ناحیه مدنظر شود. معمولاً باتوجه‌به اینکه چاقی در اندام‌های بدن به‌صورت قرینه تشکیل می‌شود، از هندپیس دوتایی این دستگاه استفاده می‌کنند، اما اگر ناحیه مدنظر مانند غبغب، یک‌طرفه باشد، از هندپیس تکی دستگاه کول تک بهره ‌می‌گیرند.

دستگاه کول تک به چه شکل عمل می‌کند؟

روند کاری دستگاه کول تک به این شکل است که در گام اول سلول‌های چربی را در زیر پوست جمع می‌کند و سپس با استفاده از انجماد، باعث مرگ این سلول‌های چربی می‌شود. در ادامه این سلول‌های مرده به شکل طبیعی و توسط سوخت‌وساز بدن و به‌مرورزمان، از بدن خارج می‌شوند. می‌توان مدعی شد که فرایند دفع شدن چربی‌های اضافه از بدن به‌صورت کاملاً طبیعی رخ می‌دهد و این روش، هیچ آسیبی به بدن نمی‌رساند. فرایند کاری این دستگاه بر روش‌های معمول مانند رژیم گرفتن نیز برتری دارد و می‌تواند به شکلی دائمی لاغری را برای شما به ارمغان بیاورد. زمانی که شما رژیم غذایی را رعایت می‌کنید، سلول‌های چربی در بدن شما کوچک‌تر می‌شوند و اگر رژیم غذایی را رها کنید، این سلول‌ها دوباره شرایط قبلی باز می‌گردند اما در این روش، سلول‌های چربی از بین می‌روند و لاغری موضعی به‌صورت دائمی رخ می‌دهد.

کدام نواحی بدن می‌توانند با استفاده از دستگاه کول تک درمان شوند؟

همان‌طور که اشاره شد، لاغری با دستگاه کول تک، درمانی موضعی است و بر روی تمام چربی‌های بدن تأثیر نخواهد گذاشت. در این روش درمانی، کاهش سایز به‌عنوان هدف در نظر گرفته شده است و نه کاهش وزن. ناحیه‌هایی از بدن که می‌توانند توسط دستگاه کول تک تحت درمان قرار گیرند، عبارت‌اند از:
کمر، پهلوها، بازوها، غبغب، ران‌های داخلی و خارجی و چربی‌های شکم.

مزایای استفاده از دستگاه کول تک برای لاغری و تناسب اندام

  • لاغری با استفاده از دستگاه کول تک، به نسبت سایر متدها و روش‌های لاغری، مقرون‌به‌صرفه است و شما نیازی به پرداخت مبالغ گزافی نخواهید داشت.
  • باتوجه‌به اینکه روش لاغری با استفاده از دستگاه کول تک غیرتهاجمی است، شما می‌توانید بدون استرس و نگرانی از عوارض جانبی، از این روش درمانی استفاده نمایید.
  • روش کار این دستگاه به شکلی است که نیازی به جراحی و خون‌ریزی وجود ندارد و همین موضوع باعث می‌شود شما در هنگام انجام این روش درمانی، دردی را احساس نکنید.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو

آیا استفاده از دستگاه کول تک برای لاغری و تناسب اندام دارای عوارض است؟

باتوجه‌به روش کار دستگاه کول تک، به‌جرات می‌توان گفت که استفاده از این دستگاه کاملاً بدون عوارض است و هیچ خطری سلامتی شما را تهدید نخواهد کرد و می‌توانید با خیالی آسوده از این روش غیرتهاجمی، بدون درد و بدون برش و خون‌ریزی به اندام ایده‌آل خود دست یابید.

لاغری با دستگاه کول تک در چند جلسه انجام می‌شود؟ هر جلسه از انجام این درمان چقدر طول می‌کشد؟

بدیهی است که تعداد جلسات استفاده از این دستگاه به میزان اضافه‌وزن و چاقی بدن فرد، صلاحدید پزشک و… بستگی دارد اما معمولاً اغلب افراد با گذراندن دو الی چهار جلسه از درمان لاغری با دستگاه کول تک به اندام دلخواه می‌رسند. معمولاً هر جلسه درمانی دستگاه کول تک حدود یک ساعت زمان می‌برد.

جمع‌بندی

همان‌طور که دریافتیم لاغری و تناسب اندام با استفاده از دستگاه کول تک، روشی بدون ریسک و بدون درد است و می‌تواند شما را به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر به خواسته خود یعنی برخورداری از اندام متناسب و لاغری برساند. اگر تمایل دارید از این روش درمانی استفاده کنید، می‌توانید به کلینیک تندیس مراجعه کرده و در این کلینیک و تحت نظارت پزشک و اپراتور متخصص، کاهش وزن را تجربه نمایید. این کلینیک آماده است در دو شعبه فرمانیه و شهرک غرب، انواع خدمات تخصصی پوست و مو و لاغری را خدمت شما عزیزان ارائه دهد. برای رسیدن به اندام ایده‌آل خود، تنها کافی است با شماره‌های کلینیک تماس بگیرید.

سوالات متداول 
آیا یک جلسه استفاده از دستگاه کول تک می‌تواند مؤثر واقع شود؟

این موضوع به مواردی مانند BMI بدن فرد و نواحی اضافه‌وزن بستگی دارد. اگر تنها یک ناحیه از بدن شما مدنظر باشد، ممکن است با گذراندن یک جلسه لاغری و تناسب اندام با دستگاه کول تک به کاهش سایز مدنظر خود برسید.

آیا پس از مدتی تأثیر استفاده از این دستگاه از بین می‌رود؟

باتوجه‌به اینکه در این روش، سلول‌های چربی از بین می‌روند، می‌توان تأثیر این متد درمانی را دائمی عنوان کرد.

آیا برای استفاده از دستگاه کول تک، محدودیت سنی وجود دارد؟” 

خیر، به‌طورکلی افرادی که بیش از 18 سال سن داشته باشند، می‌توانند لاغری و تناسب اندام را با استفاده از دستگاه کول تک تجربه نمایند.

دوره استفاده از دستگاه کول تک چند جلسه است؟

دوره استفاده از این دستگاه سه جلسه است و شما در یک سال نهایتاً مجاز به استفاده از سه جلسه هستید. شما می‌بایست بین هر جلسه استفاده از دستگاه کول تک، یک الی دو ماه فاصله را رعایت کنید.

آیا می‌توان در کنار استفاده از این روش درمانی، از سایر متدهای لاغری و تناسب اندام نیز استفاده کرد؟” 

شما می‌توانید برای دست‌یابی به نتیجه بهتر و سریع‌تر، از سایر متدهای لاغری نیز در کنار دستگاه کول تک استفاده کنید.

 

 

 

شاهده جشنواره ها و تخفیفات خدمات کلینیک زیبایی تندیس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها