جستجو کردن
Close this search box.
دستگاه کویتیشن - کلینیک تندیس

لاغری با دستگاه کویتیشن

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

کاشت مو تضمینی در تهران - کلینیک تندیس
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی است و برای داوطلبان این عمل، کاشت مو با ضمانت، بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی کاشت مو تضمینی در تهران می‌پردازیم……

در زندگی پر از تکنولوژی ما که پر از مشغله، غذاهای چرب، عدم تحرک و… است، برخورداری از بدنی لاغر و متناسب، به آرزویی دور از دسترس و سخت تبدیل شده است! شاید تابه‌حال برای لاغری و رژیم گرفتن اقدام کرده باشید و در راه رسیدن به این هدف، شکست خورده باشید اما نباید ناامید شوید! امروزه با استفاده از دستگاه‌های لاغری دست‌یابی به این هدف بسیار ساده شده و تنها کافی است به مراکز لاغری و تناسب اندام مراجعه نمایید و از متدهای لاغری استفاده کنید.

یکی از دستگاه‌هایی که امروزه برای لاغری استفاده می‌شود، دستگاه کویتیشن نام دارد. در این مطلب از وب‌سایت کلینیک تندیس قصد داریم تا شما را با کاربرد دستگاه کویتیشن و مزایای استفاده از این دستگاه آشنا کنیم؛ اگر شما نیز علاقه‌مندید با روش کار و مزایای این دستگاه آشنا شوید، نگاه زیبای خود را تا پایان این متن به ما هدیه دهید.

دستگاه کویتیشن چیست؟

دستگاه کویتیشن که به آن اولتراسوند کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن نیز می‌گویند، یکی از دستگاه لاغری موضعی است که باتوجه‌به خاصیت تهاجمی کم، جایگزین متد درمانی لیپوساکشن شده است و نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای نیز به همراه داشته است. این دستگاه با استفاده از امواج اولتراسونیک باعث تبدیل سلول‌های چربی به اسیدهای چرب و آب درون سلولی می‌شود و از این طریق دفع چربی‌ها برای بدن ساده می‌شود. دفع این چربی‌ها از بدن به شکلی کاملا طبیعی رخ می‌دهد. این دستگاه برای کسانی که می‌خواهند به‌صورت موضعی چربی‌های خود را از بین ببرند، بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید : پیوند مو

دستگاه کویتیشن به چه شکل کار می‌کند؟

دستگاه کویتیشن با استفاده از امواج اولتراسونیک که دارای فرکانس پایینی هستند، سلول‌های چربی را می‌شکافد و آنها را به چربی‌های مازاد و آب درون‌سلولی تجزیه می‌کند. سپس بدن فرایند طبیعی خود را طی کرد و اسیدهای چرب را از طریق مجاری ادراری و سیستم لنفاوی دفع می‌کند. در این فرایند، شرایط دفع چربی‌های بدن با استفاده از دستگاه کویتیشن فراهم می‌شود و بدن به شکل طبیعی خود چربی‌ها را دفع می‌کند. البته نکته مهم در مورد این دستگاه این است که باعث لاغری موضعی و کاهش سایز می‌شود و وزن شما در اثر استفاده از این دستگاه کاهش نمی‌یابد. به این معنا که تنها چربی‌های بخشی از بدن شما با استفاده از این دستگاه از بین می‌رود و نه تمام چربی‌های بدن شما! این دستگاه اغلب در مواردی به کار گرفته می‌شود که فرد قصد صاف‌کردن یا سفت کردن بخشی از بدن خود را داشته باشد. از جمله نواحی بدن که می‌‌تواند توسط دستگاه کویتیشن تحت درمان قرار گیرد، می‌توان به شکم، پهلو، ران، باسن، صورت، بخش بالای بازوها، کمر، پشت بدن، زانوها و مچ پا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو

تعداد جلسات لاغری و تناسب اندام با استفاده از دستگاه کویتیشن

معمولا فرایند درمانی لاغری با دستگاه کویتیشن بین 8 تا 12 جلسه طول می‌کشد و در هر هفته می‌توانید دو جلسه را پشت سر بگذارید. زمان انجام هر جلسه حدوداً 35 دقیقه زمان می‌برد.

در چه صورتی افراد نمی‌توانند از دستگاه کویتیشن برای لاغری استفاده نمایند؟

  • استفاده از این دستگاه در دوران بارداری و شیردهی اکیداً ممنوع است.
  • اگر فردی مشکلی قلبی و عروقی دارد یا وسیله الکترونیکی مانند ضربان‌ساز در بدن خود دارد، استفاده از این دستگاه به او توصیه نمی‌شود.
  • کسانی که به بیماری‌های پوستی مانند اگزما، عفونت پوستی یا پسوریازیس مبتلا هستند، نمی‌توانند از این دستگاه استفاده نمایند. ضمناً اگر در ناحیه مدنظر تاتو دارید، استفاده از دستگاه کویتیشن برای شما ممکن نیست.
  • از دیگر مواردی که باعث عدم امکان استفاده از این دستگاه می‌شود می‌توان به ابتلا به بیماری‌های کلیوی، کبدی، دیابت، وجود پروتز فلزی در بدن، بیماری کبد چرب، سنگ کیسه صفرا، ابتلا به سرطان، افسردگی، هپاتیت، سل، ایدز، آسم، مشکلات انعقاد خون و… اشاره کرد.

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید، حتماً باید پزشک و اپراتور مربوطه را از آن مورد آگاه کنید.

شرایط سنی استفاده از دستگاه کویتیشن به چه شکل است؟

استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری و تناسب اندام به افرادی که بین 20 تا 55 سال دارند، پیشنهاد می‌شود و اگر در این گروه سنی نیستید، می‌بایست نظر پزشک خود را جویا شوید.

چه عواملی می‌تواند بر روی نتیجه نهایی استفاده از دستگاه کویتیشن اثرگذار باشد؟

همان‌طور که اشاره شد، گذراندن دوره چند جلسه لاغری با دستگاه کویتیشن می‌تواند منجر به کاهش سایز قابل‌توجهی شود اما باید بدانید که نتیجه نهایی به عواملی مختلفی مانند ساختار بافت، سن، ناحیه تحت درمان، متابولیسم، داروهای مصرفی، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی و… نیز بستگی دارد و میزان کاهش سایز شما می‌تواند تحت‌تأثیر این عوامل باشد.

مزایای استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری و تناسب اندام

  • باتوجه‌به اینکه کویتیشن روشی تهاجمی نیست، نیازی به بی‌حسی و عمل جراحی نخواهد بود.
  • پس از استفاده از این دستگاه، ناهمواری بر روی بدن طرف ایجاد نمی‌شود.
  • لاغری با این دستگاه بدون خون‌ریزی یا تورم مسدودکننده صورت می‌پذیرد.
  • مهم‌ترین مزیت استفاده از این دستگاه، این است که عوارض جانبی چندانی ندارد و اگر این روش درمانی توسط اپراتور متخصص صورت پذیرد، مشکلی سلامتیِ فرد را تهدید نخواهد کرد.
  • باتوجه‌به بدون درد بودن این روش درمانی، نیازی به استراحت بعد از عمل نیز وجود نخواهد داشت و می‌توانید فعالیت‌های کاری خود را نیز پیگیری نمایید و مشکلی از بابت مشغله‌های کاری نخواهید داشت.
  • این روش لاغری برای انواع پوست‌ها مناسب است و محدودیتی از نظر وجود ندارد.

عوارض استفاده از دستگاه کویتیشن

همان‌طور که اشاره شد، لاغری با استفاده از دستگاه کویتیشن عوارض مهم و اساسی ندارد، اما ممکن است چند مورد عارضه خفیف برای فرد رخ دهد که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

  • احساس تشنگی یکی از عوارضی است که ممکن است پس از استفاده از این دستگاه ایجاد شود.
  • ممکن است پس از استفاده از این دستگاه، برای چند ساعت سردرد خفیفی را تجربه نمایید.
  • ممکن است پس از درمان با این دستگاه، کم‌شدن اشتها را تجربه نمایید که امری طبیعی است.

نوشیدن آب به مقدار کافی می‌تواند این عوارض را تا حد زیادی برطرف کند.

جمع‌بندی

در این مطلب به لاغری و تناسب اندام با دستگاه کویتیشن پرداختیم و دریافتیم که این روش درمانی یکی از برترین روش‌های لاغری در مراکز لاغری و تناسب اندام است و می‌تواند شما را به هدفتان برساند! اگر تمایل دارید که از این روش لاغری یا سایر روش‌های لاغری و تناسب اندام استفاده کنید، می‌توانید به یکی از دو شعبه کلینیک تندیس مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی لاغری، پوست و مو بهره‌مند شوید. کلینیک تندیس در دو شعبه شهرک غرب و فرمانیه آماده است تا خدمات تخصصی و حرفه‌ای پوست و مو را به شما ارائه دهد. برای بررسی شرایط استفاده از این خدمات، تنها کافی است با شماره‌های موجود در وب‌سایت کلینیک تندیس تماس بگیرید.

 

مشاهده جشنواره ها و تخفیفات خدمات کلینیک زیبایی تندیس

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها