جستجو کردن
Close this search box.
هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس

هزینه کاشت مو در سال 1402

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

کاشت مو تضمینی در تهران - کلینیک تندیس
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی است و برای داوطلبان این عمل، کاشت مو با ضمانت، بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی کاشت مو تضمینی در تهران می‌پردازیم……

در حال حاضر تبلیغات زیادی در سایت‌های مختلف اینترنتی، شبکه‌های مجازی و بیلبوردهای سطح شهر در مورد کاشت مو می‌بینیم؛ اما با مراجعه به آن‌ها متوجه می‌شویم که هزینه کاشت مو در هر کدام از آن‌ها متفاوت است. همین مساله به همراه عدم اطلاع ما از نحوه قیمت‌گذاری کاشت مو باعث می‌شود برخی اوقات گول این تبلیغات را بخوریم و هزینه‌های نامعقولی بپردازیم. ما در این مقاله قصد داریم قیمت کاشت مو را بررسی کرده و عوامل موثر بر هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس و سایر مراکز زیبایی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

آیا کاشت مو نسبت به قیمت آن به‌صرفه است؟

اگر دچار ریزش موی شدید یا طاسی شده‌اید، بسته به اینکه زن هستید یا مرد، پزشکان ممکن است روش‌های مختلف درمانی را در کنار کاشت مو به شما پیشنهاد بدهند. هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس و سایر مراکز زیبایی بیشتر از روش‌های دیگر تقویت مو و جلوگیری از ریزش است؛ به همین دلیل گاهی برخی از افراد از انجام روش‌های مختلف کاشت مو سر باز می‌زنند و می‌خواهند روش‌های دیگری را که ارزان‌تر هستند امتحان کنند.

اما باید بدانید با توجه به ماندگاری و تاثیر بلندمدت، بهترین و به‌صرفه‌ترین روشی که می‌توانید برای درمان طاسی سر امتحان کنید کاشت مو است. البته به شرط آنکه پیش از انجام آن آزمایشات لازمی که پزشک برای شما تجویز کرده است را بدهید تا مطمئن شوید مشکلات اساسی مانند تداخلات هورمونی و مشکل تیروئید ندارید؛ چراکه وجود این مشکلات گاهی باعث پس زدن فولیکول‌های جدید مو شده و نتیجه را برعکس چیزی که می‌خواهید می‌کند.

تفاوت هزینه کاشت مو در ایران و کشورهای خارجی

اگر کمی در مورد هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس یا مراکز زیبایی دیگر تحقیق کرده باشید می‌دانید که قیمتی که در ایران برای کاشت مو می‌پردازید نسبت به قیمتی که کاشت مو در کشورهای خارجی دارد بسیار کمتر است. این تفاوت قیمت می‌تواند از 3 تا 15 برابر باشد. دلیل آن نیز این است که تعداد متقاضیان کاشت مو در ایران بیشتر از کشورهای خارجی است. به همین دلیل نیز تعداد پزشکان متخصص که در این زمینه فعالیت می‌کنند بیشتر شده و مراکزی که این کار را انجام می‌دهند نیز در شهرهای مختلف گسترش یافته‌ است. به دلیل همین مسائل رقابتی هزینه کاشت مو در ایران کاهش پیدا کرده و از سایر کشورهای خارجی کمتر شده است.

گول تبلیغات کاشت مو با ارزان‌ترین قیمت را نخورید!

برخی از مراکز ادعا می‌کنند می‌توانند بهترین کاشت مو را با ارزان‌ترین قیمت برای شما انجام دهند. اما آیا این حقیقت دارد؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم گول این تبلیغات را نخورید. اکثر کسانی که به این مراکز مراجعه کرده و کمترین هزینه کاشت مو را پرداخت کرده‌اند پس از مدتی متوجه کیفیت بد کاشت، پس زدن فولیکول‌های مو، نامنظم بودن فولیکول‌های کاشته شده و تراکم بسیار کم کاشت می‌شوند. بنابراین مجبور می‌شوند بارها برای بهبود ظاهرشان به همان کلینیک یا کلینیک‌های زیبایی دیگر که به‌صورت حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند مراجعه کنند.

هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از سوالات رایج همه افراد داوطلب کاشت مو، هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس و سایر مراکز زیبایی است. باید بدانید که پیش از مراجعه به پزشک و اتمام جلسات مشاوره نمی‌توانید به قیمت دقیقی برای کاشت موی خود دست پیدا کنید؛ چراکه عوامل مختلفی بر هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارند. البته شناخت این عوامل می‌تواند باعث شود اطلاعات اولیه مناسبی در مورد قیمت کاشت به‌دست آورده و بر اساس بودجه‌‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه مهم‌ترین این عوامل را بررسی خواهیم کرد:

قطع ریزش مو و رشد مجدد آن

ریزش مو دلایل مشخصی دارد که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت. سپس روش‌های مختلف قطع ریزش مو و رشد مجدد آن را بررسی می‌کنیم. اگر شما هم به دنبال روش‌های مؤثر و کارآمد برای قطع ریزش مو و رشد مجدد آن هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کدام روش پیوند را برای کاشت مو انتخاب می‌کنید؟

در حال حاضر در سراسر دنیا کاشت مو با استفاده از روش‌ها، تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. هر کدام از این روش‌ها می‌توانند تعیین‌کننده هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس و سایر مراکز زیبایی باشند. در ادامه سعی داریم این روش‌ها را توضیح داده و آن‌ها را از نظر قیمت با هم مقایسه کنیم:

  • کاشت مو به روش FUT: در این روش با استفاده از جراحی، یک نوار باریک از بانک موی خود شخص جدا شده و در جایی که باید کاشته می‌شود. هزینه کاشت مو با استفاده از این روش بسیار به‌صرفه است.
  • کاشت مو به روش FIT: در این روش فولیکول‌های مو دانه دانه و با استفاده از پانچ‌های دستی برداشته شده و به همین دلیل نیز سرعت کمتر اما دقت بالاتری دارد. هزینه کاشت مو با استفاده از این روش معمولا بیشتر از سایر روش‌هاست.
  • کاشت مو به روش SUT: بر خلاف روش FIT در این روش برداشتن فولیکول‌های مو با استفاده از دستگاه‌های مختلف تمام‌اتوماتیک انجام می‌شود. اما با وجود سرعت عمل کاشت مو در این روش و به دلیل دقت کمتر نسبت به روش پیشین، هنوز هم قیمت کمتری نسبت به روش FIT دارد.
  • کاشت با دستگاه ایمپلنتر: استفاده از این دستگاه سرعت و دقت برداشت فولیکول از بانک مو و کاشت آن را بیشتر کرده است؛ به همین دلیل نیز هزینه کاشت مو با استفاده از این روش بالاتر از سایر روش‌هاست.

مساحتی که کاشت مو انجام می‌شود چقدر است؟

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس و سایر مراکز زیبایی تاثیر می‌گذارد، مساحتی است که پیاز و فولیکول مو در آن کاشته می‌شود. برخی از افراد به‌ویژه آقایانی که به طاسی کل سر مبتلا هستند می‌خواهند همه سر خود را مو بکارند که طبیعتا هزینه آن‌ها بیشتر از کسانی است که بخشی از سر خود را مو می‌کارند. علاوه بر این برخی دیگر تنها به کاشت مو در خط رویش مو در جلوی سر نیاز دارند که این کار به‌مراتب هزینه کمتری در بر خواهد داشت.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

حجم مویی که افراد نیاز دارند و مورد علاقه آن‌هاست و تراکمی که پزشک پیشنهاد می‌دهد نیز می‌تواند روی هزینه کاشت مو در کلینیک تندیس و سایر کلینیک‌های زیبایی تاثیر بگذارد. در این شرایط افرادی‌که به تعداد گرافت‌ها، گرفت (پیوند) یا همان موهای طبیعی سر بیشتری نیاز دارند هزینه بیشتری می‌پردازند. البته در این صورت فرد موهای پرپشت‌تری خواهد داشت. طبیعتا هرچه تعداد این گرافت‌ها کمتر باشد، هزینه نیز پایین‌تر است.

کلینیکی که برای کاشت مو انتخاب می‌کنید

هیچ‌گاه یک نوع و یک روش مشخص از کاشت مو، با تعداد گرافت‌های یکسان که شرایط جراحی کاملا یکسانی داشته باشند، در دو کلینیک مختلف، از نظر قیمت یکسان نیستند، علت این تفاوت، مهارت، تخصص و شهرت پزشک و کلینیک است. البته گاهی مکان کلینیک نیز در تعیین قیمت کاشت مو تاثیرگذار است.

جای پیوندهای اهدایی برای کاشت مو

متقاضیان کاشت مو باید بانک موی مناسب و کافی داشته باشند. فولیکول‌ها معمولا از پشت سر برداشته می‌شوند؛ اما اگر فرد بانک موی کافی در این قسمت نداشته باشد فولیکول باید از جاهایی مانند ناحیه ریش در مردان برداشته شود. از آنجایی‌که برداشتن فولیکول از این ناحیه سخت‌تر است، هزینه کاشت مو در چنین مواقعی بیشتر محاسبه می‌شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها