کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو مردانه درتهران

داشتن ابروهای پرپشت و کشیده و یکدست، تاثیر بسزایی در زیبایی چهره مردان دارد. با گذر زمان و افزایش سن و عدم تغذیه سالم، ریزش موهای ابرو مانند موی سر در بسیاری افراد شروع می شود. معمولا بانوان با استفاده از لوازم آرایش و مداد و سایه و ریمل ابرو، بصورت موقتی و ظاهری تا حد زیادی، زیبایی ابروان خود را به آن ها باز می گردانند البته لازم به یادآوری است که استفاده از این لوازم آرایشی، از عوامل اصلی ریزش ابروها محسوب می شود.

اما مردان در صورتی که همه یا قسمتی از ابروهایشان دچار ریزش شود و یا بدلایل ژنتیکی از همان ابتدا کم پشت باشد، نمی توانند این عدم تقارن و عدم یکدستی ابروها را با لوازم آرایشی پنهان کنند. بنابراین کاشت ابرو مردانه و کاشت مو از جمله فرآیندهای پیرامون زیبایی است که بین مردان بسیار محبوبیت دارد.

برای کاشت ابرو مردانه، در ابتدا باید یک مرکز زیبایی معتبر و در عین حال متخصص پیدا کنید تا با خیال راحت بدون نگرانی از عوارض احتمالی بعدی، بتوانید یک تجربه کاملا موفقیت آمیز از کاشت را رقم بزنید.

کاشت ابرو مردانه برای چه کسانی مناسب است؟

مردان به دلایل متعددی دچار ریزش ابرو می شوند که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

  • ژنتیک: برخی افراد به صورت ارثی ابروانی کم پشت دارند یا دچار اختلال رشد ابرو هستند
  • بیماری تیروئید
  • بیماری های سیستمیک و یا عمومی
  • برداشتن یا کندن ابروها
  • سوختگی

زمانی که برای کاشت ابرو به کلینیک زیبایی تندیس مراجعه کنید، از اولین سوالاتی که پزشک متخصص از شما می پرسد علت ریزش ابرو است. چراکه ابروانی که کاشت می شوند دقیقا به شیوه طبیعی رشد می کنند؛ بنابراین علت ریزش ابرو می تواند متعاقبا در روند رشد تارهای جدید کاشته شده، اثر گذار باشد.

مراحل کاشت ابرو مردانه

مراحل کاشت ابرو مردانه

در طی کاشت ، به طور میانگین ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو استفاده می شود. برای ترمیم دائمی و  طبیعی ابروها از فولیکول های موی سر خود فرد استفاده میشود البته آن فولیکول هایی که نسبت به ریزش مقاوم باشند. در طول مدت کاشت شما هیچ دردری را حس نخواهید کرد چرا که محل مورد نظر به صورت موضعی کاملا بی حس می شود. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از کاشت مژه بگیرید حتما باید در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک معالج نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید. در کلینیک زیبایی تندیس تیم حرفه ای، و پزشک متخصص در تمام مراحل کاشت مژه، مخصوصا هنگام کاشت فولیکول های جدید در محل ابرو، با ظرافت و دقت فولیکول ها را با در نظر گرفتن زاویه قرارگیری تارهای قبلی مو و جهت رشد آنها، با سوزن های نازک و ظریف در برش های کوچکی از ابرو قرار می دهند.

انواع روش های کاشت ابرو مردان

مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو مردانه

مراقبت از ابروهای کاشته شده از جمله عوامل بسیار مهمی است که در نتیجه نهایی کاشت دخالت دارد. سعی کنید تا دو هفته بعد از کاشت، ابروهای تازه کاشته شده، در معرض فشار مستقیم آب قرار نگیرند. تا حد امکان تا زمان بهبود کامل، حتی در صورت خارش یا سوزش به ابروها دست نزنید یا محل کاشت را لمس نکنید. رژیم غذایی مناسب و داروهای تقویتی تجویز شده توسط پزشک را برای رشد بهتر و تقویت فولیکول های جدید ایمپلنت شده و اثربخشی هرچه بیشتر ، تحت نظر پزشک و طبق دستور العمل های ایشان مصرف کنید.

زمان لازم برای مشاهده نتیجه نهایی کاشت ابرو چقدر است؟

در سه هفته ابتدایی بعد از کاشت، موها شروع به ریزش میکند و همین امر که کاملا طبیعی است به استحکام و تقویت فولیکول منجر می شود. از ماه سوم رشد مجدد فولیکول های جدید آغاز می شود و پس از شش ماه شاهد افزایش ضخامت تارهای مو خواهید بود و در نهایت نتیجه نهایی بعد از تقریبا یکسال کاملا مشهود می شود.

کاشت ابرو برای آقایان

کلام آخر

کاشتن ابروها یکی از محبوب ترین روش هایی است که می توان توسط آن، زیبایی ابرو و چهره را دوچندان کرد. اما در صورتی که اینکار توسط یک فرد متخصص و در یک محل معتبر صورت نگیرد، ممکن است کاشت طبیعی نباشد یا زاویه رشد آن متفاوت باشد و عوارض جبران ناپذیری ببار آید. مجموعه کلینیک زیبایی تندیس، با یک تیم فوق حرفه ای و با تکیه بر بروزترین متدهای روز دنیا، در کنار شماست تا بهترین تجربه ها را در زمینه خدمات زیبایی رقم بزنید و از دستیابی به ایده آل های ذهنی در مورد چهره خود، لذت ببرید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *