اصلاح ابرو بعد کاشت

چند روز بعد از کاشت ابرو می‌توان قیچی کرد

قیچی زدن بعد از کاشت یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از متقاضیان کاشت ابرو هست که بعد از کاشت با آن مواجه می‌شوند. امروزه یکی از روش‌های دائمی برای داشتن ابروهای طبیعی، پرپشت می‌باشد. تا به امروز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم، این امر باعث شده است که این روش دائمی طرف داران بسیاری زیادی را به داشته باشد. در ادامه شما را با انواع روش‌های اصلاح ابروها بعد از کاشت ابرو آشنا خواهیم کرد.

نحوه اصلاح ابروها بعد از کاشت

یکی از بهترین روش‌های اصلاح ابرو قیچی زدن بعد از کاشت می‌باشد. در این روش شما تنها باید به جهت خواب ابروهای خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. در روش قیچی زدن بعد از کاشت شما باید قسمت ابتدایی ابروی خود را تا اواسط ابرو به سمت بالا شانه زده و اضافه‌های ابرو را به آرامی قیچی بزنید. این در حالی است که قسمت میانی تا دم ابرو باید به سمت پایین شانه زده شود و سپس قیچی شود.

به صورت کلی ابرو دارای 3 قسمت اصلی می‌باشد. قسمت ابتدایی ابرو، قسمت بدنه آن که بیشترین تراکم را دارد و قسمت داخلی ابرو که به سمت پایین رشد می‌کند. شما بعد از کاشت ابرو برای اصلاح ابروهای خود می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

قیچی زدن بعد از کاشت ابرو

قیچی زدن بعد از کاشت ابرو

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم یکی از بهترین روش‌های اصلاح و آراسته کردن ابرو بعد از کاشت استفاده از قیچی می‌باشد. رشد ابروهای شما بعد از کاشت بدون شک بیشتر از قبل خواهد بود، در نتیجه با داشتن یک قیچی مناسب ابرو در منزل می‌توانید ابروهای خود را کوتاه کنید. قیچی زدن بعد از کاشت باعث می‌شود که ابروهای شما کوتاه‌تر و مرتب‌تر دیده شود. لازم به ذکر است در این راه بهتر است ابروهای خود را بیش از حد کوتاه نکنید.

اصلاح ابرو کاشته شده با موچین

اصلاح ابرو کاشته شده با موچین

از دیگر روش‌های اصلاح ابرو بعد از کاشت می‌توان به اصلاح با موچین اشاره کرد. در این روش ممکن است شما بیش از حد ابروهای خود را اصلاح کنید و گرافیت‌های تازه کاشته شده را از بین ببرید. برای جلوگیری از بروز این امر بهتر است ابروهای خود را کم‌کم با موچین بردارید و مرتباً یک قدم عقب‌تر بروید تا ظاهر خود را بهتر بتوانید ببینید. در این روش پیشنهاد می‌شود از آیینه‌های بزرگ در این راه استفاده نکنید. البته بهتر است توجه داشته باشید اصلاح با استفاده از موچین برای ابروهای کاشته شده اشتباه می‌باشد، و ممکن است ابروهای شما دوباره رشد نداشته باشند.

استفاده از تیغ برای اصلاح ابروهای کاشته شده

یکی از روش‌های ایمن برای اصلاح ابروهای کاشته شده استفاده از تیغ در نواحی اطراف ابرو می‌باشد. در صورتی که شما به دنبال داشتن ابروهای مرتب بعد از کاشت هستید بهتر است یا با استفاده از قیچی زدن بعد از کاشت مرتب سازی را صورت دهید و یا با استفاده از تیغ که روش کم‌خطرتری است اصلاح ابروهای خود را انجام دهید. زیرا این دو روش به هیچ عنوان ابروهای شما را از سطح پوست شما جدا نخواهد کرد. لازم به ذکر است در این روش شما باید دقت و توجه بالایی به خرج دهید و یا ابروهای خود را به دست یک فرد با تجربه بسپارید. زیرا در صورتی که بعد از گذشت یک ماه از کاشت شما فشار بیش از حدی به ابروهای خود وارد کنید امکان ریزش آن‌ها وجود خواهد داشت.

اصلاح با بند بعد از کاشت

به هیچ عنوان برای اصلاح ابروهای کاشته شده خود به سراغ بند انداختن نروید.

اصلاح با وکس

اصلاح با وکس نیز مانند اصلاح با بند برای ابروهای کاشته شده توصیه نمی‌شود.

بهترین زمان قیچی کردن ابروها بعد از کاشت

بسیاری از مراجعه کننده‌ها و متقاضیان پیوند ابرو با این سؤال روبه‌رو می‌شوند که بهترین زمان قیچی زدن بعد از کاشت چه زمانی می‌باشد؟ پاسخ ساده است شما می‌توانید 2 الی 3 هفته بعد از کاشت ابرو به سراغ قیچی کردن و اصلاح آن‌ها بروید. شما باید بعد از 2 الی 3 هفته بعد از کاشت ابرو به پزشک جراح خود مراجعه کنید تا ابروهای شما مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که مشکلی وجود داشت آن را با پزشک خود در میان بگذارید. در همین حین اولین قیچی زدن بعد از کاشت شما توسط اپراتورهای کلینیک باید انجام شود و تمامی توضیحات لازمه در خصوص اصلاح ابرو بعد از کاشت برای شما ارائه داده می‌شود.

سخن آخر

امروزه روش‌های متنوع کاشت ابرو باعث شده است که بسیاری از افراد بتوانند ابروهای طبیعی، خوش فرم و دائمی داشته باشند. یکی از اصلی‌ترین مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو در خصوص اصلاح ابرو می‌باشد. بهترین شیوه برای اصلاح ابرو بعد از کاشت می‌توان به قیچی زدن بعد از کاشت اشاره کرد. البته از دیگر راه‌های ایمن برای اصلاح ابروها بعد از کاشت استفاده از تیغ می‌باشد. در هر صورت بهتر است برای اصلاح ابروهای خود به سراغ فردی ماهر در این راه بروید تا از ریسک‌های موجود در این راه جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *