بهترین روش جوانسازی - کلینیک تندیس

بهترین روش جوانسازی

با بالا رفتن سن پیر شدن پوست صورت میگیرد که یک فرآیند طبیعی در بدن است که می‌توان با استفاده از انواعی از بهترین روش جوانسازی از پیری زودرس جلوگیری کرد. البته به خاطر داشته باشید که داشتن سبک زندگی ناسالم هم به پوست آسیب می‌رساند. در نتیجه در هر سنی که احساس کردید به پوستتان آسیب وارد شده به کمک جدیدترین و بهترین روش‌های جوانسازی مانع آسیب های جدی به پوستتان شوید.

3 تا از بهترین روش های جوانسازی

برای جلوگیری از آسیب به پوست شما روش های مختلفی وجود دارند که هرکدام به نحوی جز بهترین روش های جوانسازی پوست محسوب میشوند . فقط باید به خاطر داشته باشید با مراجعه به متخصص پوست و انتخاب درست ، از بهترین خدمات بهره مند شوید.

چند مورد از بهترین روش جوانسازی پوست عبارتند از:

جوانسازی پوست با هایفوتراپی ، جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ ، جوانسازی با مزوتراپی ،جوانسازی با آر اف فرکشنال

در ادامه هرکدام از روش های ذکر شده به صورت مختصر توضیح داده شده است:

جوانسازی پوست با RF Fractional

یکی از بهترین روش جوانسازی برای زیبایی پوست ، جوانسازی با دستگاه  RF Fractional است. هر چه سن ما بالاتر می رود میزان تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین کاهش می یابد. با کاهش تولید این دو پروتئین ضروری به مرور پوست شفافیت و خاصیت کشسانی خود را از دست داده و به چین و چروک ها افزوده می شود. این دستگاه با استفاده از (رادیو فرکانسی) روی بافتهای پوستی تاثیر می گذارد و باعث بازسازی و جوانسازی سلولهای پوستی می شود.

هنگامی که روند کلاژن سازی پوست کاهش پیدا میکند، پوست طراوت خود را از دست میدهد در نتیجه به کمک دستگاه آر اف فرکشنال بر اثر انرژی ناشی از امواج رادیوفرکوئنسى در لایه درم باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. از آنجایی که این امواج دارای دمای بسیار بالایی هستند کلاژن ها را تحریک میکنندو سرعتشان افزایش پیدا میکند.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جوانسازی پوست با هایفوتراپی یکی از بهترین روش جوانسازی و از جدیدترین روش ها میباشد که معمولا برای مستحکم تر شدن پوست میشود. هایفو در جهت تولید کلاژن در لایه درم و همچنین منقبض کردن فاسیای عضلات صورت کمک می گیرد. انقباض فاسیای عضلات پوست به لیفت سریع پوست صورت کمک می کند. کلاژن سازی که صورت گرفته شده باعث جوانسازی پوست در فاصله ۲ تا ۶ ماه بعد از هایفوتراپی می شود

در عمل هایفوتراپی ، یک دستگاه تصویربرداری ، بر روی پوست شما قرار داده می‌شود تا از پوست شما تصویربرداری شود و سپس در یک صفحه نمایش داده میشود و پزشک با توجه به پوست شما متوجه میشود که چه نواحی از صورتتان نیاز به انرژی و گرما حاصل از دستگاه هایفو دارد.

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

یکی دیگر از بهترین روش جوانسازی میکرونیدلینگ است که در آن از سوزن‌های بسیار نازک و کوچک به نام میکرونیدل ها استفاده می‌شود و به طور متناوب بر روی پوست وارد میشوند و برای تحریک کلاژن ها و بهبود جوانسازی بسیار موثر هستند.  در این روش، با کمک میکرونیدل‌ها و ایجاد زخم های کوچک باعث میشوند کلاژن ها متحرک شوند و فرایند کلاژن سازی را انجام دهند. میکرونیدلینگ به عنوان یک روش غیرتهاجمی و موثر ، تغیرات مطلوبی حاصل میکند که عبارتند از: برای درمان جوانسازی پوست، کاهش جای جوش، کاهش نمکدانی، افزایش روشنایی پوست، کاهش افتادگی پوست و مشکلات دیگر پوستی …

بهترین روش جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

جوانسازی با مزوتراپی

مزوتراپی پوست روشی دیگر از بهترین روش جوانسازی برای پوست میباشد که در این روش به کمک سوزن های بسیار ریز و متراکم مواد مغذی و دارویی مانند: آنزیم ها و ویتامین های مورد نیاز وارد لایه میانی پوست میشود.

در روش مزوتراپی به کمک موادی که وارد پوست میشوند ، چربی های پوست را میتوان از بین برد و همچنین باعث میشود سلولیت هایی که در خود چربی ها را نگه میدارند روند کاهشی پیدا کنند. به همین جهت از مزوتراپی نه تنها برای پوست بلکه برای نواحی دیگر که دارای چربی باشند نیز استفاده میشود.

مزوتراپی علاوه بر کمک به جوانسازی پوست برای از بین بردن لک های صورت نیز بسیار موثر است و به دلیل وارد شدن مواد مغذی به پوست باعث تحریک کلاژن ها میشود ، در نتیجه سرعت کلاژن سازی را افزایش میدهد.

سوالات متداول بهترین روش جوانسازی

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *