تزریق بوتاکس در زیر بغل

بوتاکس زیر بغل


Warning: getimagesize(): https:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/clinict4/public_html/wp-content/plugins/mavara-elements/widgets/aparat/video-single-generator.php on line 35

Warning: getimagesize(https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/52186402-9591-b__2832.jpg): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/clinict4/public_html/wp-content/plugins/mavara-elements/widgets/aparat/video-single-generator.php on line 35

تزریق بوتاکس زیر بغل ، برای کاهش تحریک غدد عرقی در ناحیه زیر بغل است. این روش کنترل خوبی بر روی میزان تعریق و بوی بد زیر بغل ایجاد می کن. بوتاکس زیر بغل برای افرادی که از این عارضه رنج می برند گزینه بسیار مناسبی است.

اصلی ترین مزیت بوتاکس زیر بغل این است که در برخی از موارد می تواند سرعت تعریق را تا 6 ماه  کاهش دهد و یا به طور کامل متوقف کند. همچنین باعث می شود فرایند ترشح مواد شیمیایی از طریق غدد تعریق کاهش پیدا کند. همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس شما و تاثیر مثبت در زندگی شما خواهد شد.

روش تزریق بوتاکس زیر بغل

برای تزریق بوتاکس زیر بغل، در ابتدا زیر بغل را به طور کامل شیو می شود و در صورتی که خود شما تمایل داشته باشید، می توانید از پزشک بخواهید که از داروی بی حسی استفاده کند تا حتی ورود سوزن به پوست خود را متوجه نشوید. سپس مواد بوتاکس را درون یک سرنگ ریخته و با استفاده از یک سوزن، آن را به نواحی مورد نظر تزریق می کنند.

برای اینکه بهترین نتیجه از تزریق حاصل شود، هر یک از نواحی را تقریبا 20 بار تزریق می کنند. زمان تقریبی این عمل  30 دقیقه می باشد و از آنجایی که تزریق دردناکی نیست شما می توانید بعد از انجام کار، به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

تزریق بوتاکس زیر بغل آقایان

بوتاکس زیر بغل بیشتر و به تقاضای آقایان انجام می شود. بوتاکس زیر بغل بهترین گزینه است برای افرادی که می خواهند از شر بوی نامطبوع و خیس شدن لباس در طول روز رها شوند. با تزریق مقدار مشخصی بوتاکس در زیر بغل می توان آن را به خوبی کنترل کرد و از این عارضه جلوگیری نمود.

01:17
truncate dir-rtl

بوتاکس زیر بغل

آمادگی قبل از تزریق بوتاکس زیر بغل

پزشک شما  معمولا از شما می خواهد 2 تا 3 روز قبل از تزریق بوتاکس در زیر بغل، موهای زائد این ناحیه را اصلاح نکنید .

اگر از رقیق کننده های خون استفاده می کنید ممکن است پزشک از شما بخواهد ، چند روز قبل از بوتاکس زیر بغل از آنها استفاده نکنید تا از کبودی جلوگیری شود.

اگر دارویی مصرف می کنید حتما از جلسه اول پزشک خود را در جریان بگذارید.

بوتاکس زیر بغل

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

عمل های زیبایی یا درمانی مرتبط با بوتاکس هرکدام نیازمند روش هایی برای مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس هستند که باید آنها را رعایت کنید تا عارضه ای به وجود نیاید. البته توجه داشته باشید که با انتخاب یک متخصص ماهر و با راهنمایی های کامل ایشان هیچ مشکلی به وجود نمی آید.به محض تمام شدن تزریق، می توانید به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. با این حال، رعایت مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل که در ادامه می گوییم، می تواند تاثیر مثبتی در نتیجه بهبودی داشته باشد:

  • پرهیز از حمام آب گرم تا یک هفته بعد از تزریق.
  • پرهیز از انجام ورزش های سنگین تا یک هفته.
  • جلوگیری از دست زدن به ناحیه تزریق به منظور جابجا نشدن مواد تزریق شده
  • در صورت تورم و کبودی، استفاده از کمپرس یخ.
  • مصرف مسکن برای کاهش سردرد.
علامت گذاری برای بوتاکس

فواید بوتاکس زیر بغل

در این روش هیچ گونه آسیبی به غدد تعریق بدن وارد نمی شود و تنها از انتقال پیام های عصبی به این غدد جلوگیری می کند. در ادامه برخی دیگر از فواید تزریق بوتاکس زیر بغل را نام می بریم:

  • همانطور که گفته شد بعد از چند روز بوتاکس در زیر بغل تاثیرش را بر روی بدن می گذارد و تاثیر پذیری بالایی دارد.
  • نسبت به زمان کوتاهی که صرف تزریق میشود ، ماندگاری طولانی مدتی دارد .
  •  تزریق بوتاکس زیر بغل بدون درد است و برای افراد ناراحتی به وجود نمی آورد.
  • این نوع تزریق مقرون به صرفه است.
  • خونریزی، تورم و درد بعد از تزر مانع فعالیت های روزانه نمی شود.

مهم ترین مزیت بوتاکس زیر بغل از بین رفتن بوی بد بدن به خصوص در نقاط تعریقی است. برای مشاهده بوتاکس در نقاط دیگر بدن می توانید مقاله 11 معجزه تزریق بوتاکس روی پوست را مطالعه کنید.

اثر گذاری بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق بیش از حد بسیار موثر است اما از آنجایی که بوتاکس با سوخت ساز بدن تاثیرش کمی از دست می رود ، اگر در زمان های معین و به طور ترمیمی انجام شود،  ماندگاری بیشتری خواهد داشت. معمولا بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد اما همانطور که گفتیم برای ماندگاری بیشتر حتما باید ترمیم انجام دهید. تزریق بوتاکس زیر بغل، جلوی حدودا 80 درصد تعریق زیربغل را می گیرد .

همچنین مدت زمان اثرگذاری بوتاکس زیر بغل تفاوتی با سایر نواحی بدن ندارد. خشک شدن زیر بغل تقریبا 2 الی 4 روز بعد از تزریق شروع می شود و در آخر انجام این تزریق بر روی افراد 18 سال به بالا تاثیر بیشتری خواهد داشت.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *