مزایای دستگاه لاغری LPG - کلینیک تندیس

مزایای دستگاه لاغری LPG

درمان اندرمولوژی یا LPG یک روش کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند بدون جراحی به اندامی ایده‌آل برسند. در بسیاری از موارد حتی با رسیدن به وزن ایده‌آل، تجمع چربی در برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است و باعث ایجاد فرم نامتناسب در بدن می‌شود، به‌طوری که انجام ورزش و داشتن رژیم غذایی نیز تاثیری در تغییر فرم و اصلاح بدن ندارد. استفاده از LPG در چنین مواردی باعث زیبا و خوش‌فرم شدن اندام می‌شود. در این مقاله از وب سایت کلینیک تندیس قصد داریم به معرفی مزایای استفاده از دستگاه لاغری LPG بپردازیم. همراه ما باشید.

تکنولوژی LPG چیست؟

استفاده از دستگاه لاغری LPG یک روش غیرتهاجمی و پرکاربرد برای لاغری موضعی و درمان سلولیت است. LPG در واقع یک ماساژ درمانی خاص است که برای از بین بردن رشته‌های سلولیت سفت چربی طراحی شده است تا بدن بتواند آنها را با سرعت بیشتری جذب کند. واحد ماساژ دستگاه مستقیماً در مقابل رسوبات چربی قرار می‌گیرد و در نهایت چربی‌ها به‌آرامی توسط دستگاه LPG تجزیه می‌شوند. اگر درمان LPG به همراه ورزش و رژیم غذایی متناسب انجام شود، بیشترین میزان اثربخشی را دارد.

بیشتر بخوانید : کاشت ریش

فواید استفاده از LPG

از دستگاه لاغری موضعی LPG برای نواحی مختلف بدن مانند ران، بازو، باسن، شکم، پهلو و سینه استفاده می‌شود. به‌طورکلی برای قسمت‌هایی از بدن که دچار سلولیت و انباشتگی چربی هستند، استفاده از دستگاه لاغری LPG بسیار موثر است. فواید استفاده از دستگاه LPG به شرح زیر است:

  • مایعات اضافی بدن خارج شده و چربی‌های سرسخت بدن شکسته می‌شوند و در نهایت وزن شما سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند.
  • با از دست دادن چربی در نواحی مورد نظر، بدن به فرم ایده‌آل می‌رسد.
  • سلولیت اطراف ران و باسن به‌طورکامل ازبین می‌رود.
  • چربی‌های تجمع‌یافته در ناحیه شکم و ران که همواره نسبت به ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند، در این روش به‌آسانی شکسته می‌شوند.
  • شل بودن ماهیچه و پوست بدن در ناحیه ران، باسن، بازو و شکم از بین می‌رود.
  • خطوط ماهیچه‌ای به‌ویژه در ناحیه تنه نمایان شده و اندام شما جذاب خواهد شد.
  • رنگ پوست روشن و یکدست می‌شود.
  • باعث تسریع جریان خون و کاهش تنش عضلانی می‌شود.
  • باعث تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و منجر به جوانسازی پوست می‌شود.
  • تسریع فرآیند بهبودی در افرادی که عمل لیپوساکشن انجام داده‌اند.
  • برای از بین بردن اسکار ناشی از بخیه و عمل‌های جراحی پلاستیک، روش LPG بسیار موثر است.

در واقع با استفاده از دستگاه لاغری LPG می‌توانید شکل بدن خود را بر اساس نیاز و خواسته خود کانتور کنید.

مکانیسم عملکرد دستگاه LPG

درمان LPG با استفاده از دستگاه مخصوص آن انجام می‌شود که این دستگاه با دو تکنیک لیپوماساژ و اندرمولیفت عمل می‌کند. تکنیک لیپوماساژ برای از بین بردن سلولیت در بخش‌های مختلف بدن موثر است و تکنیک اندرمولیفت برای رفع اسکار و خطوط ناشی از ترک پوستی کاربرد دارد.

عملکرد دستگاه LPG بر اساس ماساژ است. در این روش با افزایش جریان خون در زیر پوست، شدت جریان اکسیژن نیز در بدن افزایش پیدا می‌کند. با رسیدن خون حاوی اکسیژن بالا به بافت‌هایی که به سلولیت دچار هستند، در نهایت آب این سلول‌ها به کلیه منتقل شده و از طریق ادرار دفع می‌شود.

در طول جلسات لاغری با دستگاه LPG عوارضی مانند خشکی پوست، کاهش آب بدن و تکرر ادرار طبیعی است. به همین دلیل این روش لاغری را باید زیر نظر پزشک متخصص و کلینیک‌های تخصصی انجام دهید. توصیه‌های لازم برای کاهش عوارض ناشی از LPG توسط پزشک به شما ارائه خواهد شد.

لاغری با دستگاه LPG

در این مطلب از وب‌سایت کلینیک تندیس قصد داریم به کاربرد دستگاه LPG بپردازیم. اگر شما نیز علاقه‌‌مندید با این دستگاه بیشتر آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تزریق بوتاکس

موارد منع استفاده از LPG

از آنجایی که این درمان 100٪ طبیعی است، هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است. به دلیل ماهیت غیرتهاجمی روش LPG، این درمان هیچ‌گونه عوارض جانبی منفی را نشان نداده است. از نظر پزشکی، درمان‌ با روش LPG برای هر کسی که به دنبال یک درمان با اثربخشی بالا و فواید متعدد است، درمانی بی‌ضرر است. بااین‌حال، استفاده از دستگاه LPG برای افراد زیر ممنوعیت دارد:

  • افراد مبتلا به سرطان در حال پیشرفت
  • افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی و عفونی
  • افراد مبتلا به بیماری‌ها خونی
  • افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و تنفسی

اگر شخصی تحت عمل جراحی زیبایی یا تزریق ژل و بوتاکس قرار گرفته باشد، برای انجام LPG باید طبق نظر پزشک حداقل 2 هفته صبر کند. لازم به ذکر است، افرادی که مبتلا به کم‌کاری تیروئید، دیابت و هپاتیت هستند، نسبت به روش درمانی LPG کمتر پاسخ می‌دهند.

تعداد جلسات LPG

درمان LPG endermologie یک درمان چندجلسه‌ای است و مراجع، معمولا پس از 3 تا 4 جلسه می‌تواند نتایج این روش درمانی را ببیند. نتایج دستگاه لاغری LPG می تواند از فردی به فرد دیگر بر اساس نوع بدن و شرایط آنها متفاوت باشد.

برای نتیجه‌بخشی و اثر ماندگار، به شما توصیه می‎‌کنیم 12 تا 15 جلسه برای لاغری موضع، نوبت بگیرید. مدت زمان یک جلسه معمولی بسته به ناحیه بدن ممکن است بین 20 تا 40 دقیقه طول بکشد.

مهم‌ترین دوره درمان این روش، ماه اول است، زیرا در این زمان فرآیند فیبروبلاست در سطح پوست آغاز می‌شود. با داشتن یک رژیم غذایی متعادل و ورزش مناسب در این برنامه درمانی، می‌توانید اثرات و نتایج لاغری را بسیار سریع‌تر تجربه کنید.

ماندگاری اثر دستگاه لاغری LPG

ماندگاری اثر دستگاه لاغری LPG نیز مانند هر درمان زیبایی دیگری نیازمند داشتن یک برنامه روزانه منظم و مراقبت است. بنابراین برای مشاهده نتایج موثر و طولانی‌مدت لازم است یک رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی داشته باشید تا همیشه در حالت ایده‌آل باقی بمانید. پرخوری و عدم رعایت رژیم غذایی باعث افزایش وزن و ازبین‌رفتن اثر دستگاه لاغری LPG می‌شود.

علاوه بر این‌ها، اگر می‌خواهید نتایج لاغری با روش LPG پایدار بماند، باید پس از سپری کردن دوره فشرده و اصلی، هر چندوقت یکبار و به‌صورت دوره‌ای (مثلا با فاصله زمانی 6 ماه) روش LPG را مجدد تکرار کنید تا نتایج این روش پایدار شود.

جمع بندی

لاغری با دستگاه LPG یک روش غیرتهاجمی و موثر برای لاغری موضعی است، این روش جایگزین مناسبی برای لاغری با روش‌های جراحی است. با استفاده از این روش می‌توان نواحی مختلفی از بدن را که درگیر سلولیت هستند فرم‌دهی کرد. علاوه بر این، از LPG برای رفع جای زخم، ترک پوستی، جوانسازی پوست با افزایش تولید کلاژن و… استفاده می‌شود. برای کاهش وزن با این روش باید جلسات LPG را در یک کلینیک تخصصی زیر نظر پزشک پیگیری کنید. همچنین پس از اتمام جلسات می‌توانید برای تثبیت نتیجه آن، به‌صورت دوره‌ای، آن را تکرار کنید.

LPG Endermologie یک درمان مورد تایید FDA است. این اولین درمان ضد سلولیت است که FDA در سال 1998 تایید کرده است. تأیید آن به‌عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس 1 نشان می دهد که کمترین احتمال آسیب رساندن به کاربر را دارد.

آیا نتیجه لاغری با LPG دائمی است؟

هنوز هیچ درمان قطعی و بدون بازگشتی برای سلولیت ثابت نشده است. نتایج حاصل از LPG بسیار طولانی است و برای اکثر افراد تا 6 ماه دوام دارد. اگر سبک زندگی سالم همراه با ورزش منظم داشته باشید، دوام بهتر و بیشتری
هم خواهد داشت.

آیا روش LPG باعث کاهش وزن می‌شود؟

اگر جلسات LPG به طور کامل پیگیری شود، این روش علاوه بر خوش‌فرم کردن بدن، منجر به کاهش وزن هم می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *