علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

آیا می‌دانید که علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت چیست؟ چه دلایلی باعث شده‌اند که پس از کاشت، ابرو حالت تیزی به خود بگیرد؟ همیشه داشتن یک ابروی پر پشت با فرمی زیبا جزو آرزوهایی است که خانم‌ها دارند. با توجه به این که ابرو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد، در چند سال اخیر شاهد کاشت ابرو بوده‌ایم. این روش پزشکی به دقت فراوانی نیاز دارد اما متاسفانه برخی از پزشکان از مهارت و دقت کافی برخوردار نیستند. از سوی دیگر، عدم مشورت با پزشک می‌تواند تیز شدن ابرو را به دنبال داشته باشد. به دلایل پزشکی و با توجه به اوضاع جسمی افراد، این عارضه ممکن است کم یا زیاد شود.‌ شما باید با انجام اقدامات درمانی، سیخ شدن ابر‌ را از بین ببرید. در ادامه با ما همراه باشید.

علت سیخ شدن ابرو پس از کاشت چیست؟

علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت می‌تواند مختلف باشد. بنا به هر دلیلی امکان تیز شدن ابروها وجود دارد. در این میان، دلایل مهمی که تاثیر بیشتری بر روی سیخ شدن ابروها دارند، عبارتند از:

  • عدم وجود مهارت کافی در پزشک و دستیاران او که باعث می‌شود بافت ابرو به خوبی رشد نکند. به دلیل این که برخی از پزشکان دقت کافی را در کار به خرج نمی‌دهند و به عوارض جراحی توجه چندانی ندارند، تیزی ابروها مدتی پس از کاشت نمود پیدا می‌کند. توصیه ما به شما این است که برای کاشت ابرو، از تندیس که برترین کلینیک کاشت ابرو است کمک بگیرید تا نتایج خوبی را به دست بیاورید.
  • دومین علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت جنس مویی است که پیوند داده شده است. در فرآیند کاشت ابرو، مو از یک قسمت بدن که بانک مو است برداشته شده و به ابرو پیوند می‌خورد. اگر جنس این مو خوب نباشد و حالت شکننده داشته باشد، ممکن است ابروی کاشته شده حالت سیخی بگیرد.
  • در برخی از موارد هم متقاضیان به نکات مراقبتی توجهی ندارند. مسلما بی توجهی به این نکات باعث می‌شود که ابروها سیخ شوند. پس باید زیر نظر پزشک خود، از نکات مراقبتی مطلع شوید.
چند-نمونه-کاشت-ابرو-تندیس

درمان خانگی سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

حال که با علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت آشنایی پیدا کردید، لازم است که آن را درمان کنید. اما چگونه؟! راهکارهای درمانی زیادی ارائه شده‌اند که برخی از آن‌ها خانگی هستند. برخی دیگر با استفاده از مواد شیمیایی به برطرف کردن این عارضه کمک می‌کنند. اگر مشکل اصلی به دلیل موی پیوند شده باشد، پزشک می‌تواند با انتخاب صحیح گرافت‌های برداشت شده به رفع این عارضه کمک کند. البته اگر قبل از آن بتوانید پزشکی ماهر و باتجربه مثل پزشکان تندیس را بیابید، بعید است که با چنین عوارضی رو به رو شوید.

برای درمان خانگی سیخ شدن ابروها می‌توانید از هدبند استفاده کنید. بدین صورت که به هنگام خواب، هدبند را روی ابروها قرار دهید تا با فشار آوردن به ابرو، حالت سیخی را از بین ببرند. همچنین با استفاده از صابون ابرو و موادی مشابه امکان برطرف شدن تیزی ابرو وجود دارد. ریمل ابرو و ژل ابرو از دیگر راهکارهای خانگی برای درمان این عارضه هستند.

کاشت ابرو تندیس 1

درمان سیخ شدن ابرو بعد از کاشت به کمک پزشک

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای برطرف کردن سیخ شدن ابرو راهکارهای خانگی را به کار گرفتید اما پاسخ چندانی دریافت نکردید، نگران نباشید. می‌توانید به پزشک مراجعه کنید و پس از شناسایی علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت، آن را درمان نمایید.

معمولا پزشکان مدتی پس از کاشت ابرو، جلسات ترمیمی را برگزار می‌کنند. طی این جلسات هر گونه نارضایتی متقاضی برطرف خواهد شد. اگر ابروی شما تیز شده است، سریعا با پزشک خود در تماس باشید و مشکل خود را برطرف کنید. در مواقعی ممکن است تجویز دارو از سوی پزشک صورت بگیرد. در مواقعی هم ممکن است گرافت‌های پیوند زده شده مورد بررسی قرار بگیرند. در هر صورت این که با پزشک در ارتباط باشید، نتایج بهتری را به دنبال دارد. شما می‌توانید برای کاشت ابرو و کاهش عوارض این روش، با ما در تندیس در ارتباط باشید. پزشکان تندیس مهارت بالایی دارند و با دقت فراوان روند کاشت ابرو را پیش می‌برند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت صحبت کردیم. به طور کلی سه دلیل خاص برای این عارضه وجود دارد. اولین دلیل عدم وجود مهارت پزشکی در پزشک است. دومین دلیل جنس موی کاشت شده است که ممکن است خوب نباشد و سومین دلیل شکننده بودن ابروها، عدم توجه به نکات مراقبتی است. برای درمان این عارضه راه‌های مختلف خانگی و پزشکی ارائه شده‌اند. استفاده از ریمل ابرو، صابون ابرو و ژل در این زمینه اثر گذار باشد. اگر با استفاده از آن‌ها سیخی ابرو از بین نرفت، می‌توانید در جلسات ترمیمی زیر نظر پزشک آن را برطرف کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *