هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس

هزینه آراف فرکشنال در سال 1402

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های برخی افراد، پیدایش علائم پیری روی پوست صورت و بدنشان است. پیری یک فرآیند طبیعی است که از زمانی که متولد می‌شویم آغاز می‌شود و تا وقتی که زنده‌ایم ادامه دارد. با این حال، در سال‌های اخیر و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، روش‌های علمی مختلفی ایجاد شده است که به ما کمک می‌کند با این فرآیند مقابله و آن را کند کنیم و حتی گاهی آن را معکوس نماییم. آراف فرکشنال هم یکی از این روش‌های جوانسازی پوست است.

هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس به عوامل مختلفی وابسته است که در این مقاله به آنها می‌پردازیم. با این حال، قبل از اطلاع راجع به هزینه‌ها، لازم است بدانید آراف فرکشنال چیست، چه کاری انجام می‌دهد و چه فوایدی دارد. اگر به دانستن این موضوعات علاقه دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آراف فرکشنال راه‌حلی غیرتهاجمی برای پیری

درمان‌های پوستی با فرکانس رادیویی (آر اف)، روش‌های غیرجراحی مرسوم برای بهبود کیفیت پوست، به‌ویژه بافت، رنگ و کشسانی آن هستند. تجربه اکثر افراد این است که این درمان‌ها دردی ندارند و تنها گاهی احساس گرمای خوشایدی را در بافت ایجاد می‌کنند. این روش‌های جوان‌سازی نسبتا سریع هستند و معمولا کمتر از یک ساعت طول می‌کشند.

انواع مختلفی از پروسیجرها تحت نام روش‌های جوان‌سازی پوست با رادیوفرکوئنسی (آر اف) ارائه می‌شوند. با این حال این روش‌ها در یکی از سه زیر دسته قرار می‌گیرند:

  • اولتراسوند
  • فرکانس رادیویی
  • میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی

هرکدام از این روش‌ها قدری با دیگری متفاوت است. قبل از دانستن هزینه آراف فرکشنال خوب است درباره این روش‌ها و تفاوت آنها با هم بیشتر بدانید.

درمان‌های پوستی با رادیوفرکوئنسی

درمان‌های پوستی با فرکانس رادیویی به روشی مشابه درمان اولتراسوند عمل می‌کنند، با این تفاوت که در آنها از امواج رادیویی به جای امواج مافوق صوت استفاده می‌شود.

در این روش‌ها از یک دستگاه برای گرم‌کردن پوست با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی استفاده می‌شود، اما این امواج بر خلاف امواج اولتراسوند خیلی به عمق پوست نفوذ نمی‌کنند. به همین دلیل این پروسیجر برای افرادی که پوستشان به‌تازگی در حال پیرشدن است، مناسب است و برای افراد کهنسال چندان موثر نیست.

همان‌طور که متوجه شدید آر اف به معنای رادیو فرکوئنسی یا امواج رادیویی است. در ابتدای ایجاد این تکنولوژی، امواج رادیویی بدون تقسیم‌بندی خاصی به بافت تابانده می‌شدند. اما پس از گذشت زمانی، این امواج تکه‌تکه (فرکشن) شدند تا به شکل قطعات مجزا، قسمت‌های مختلف بافت را هدف قرار دهند و به‌طور موثرتری عمل کنند. به این نوع آر اف، آر اف فرکشنال گفته می‌شود که نسل جدیدی از آر اف است. دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک تندیس، از انواع جدید آر اف هستند (فرکشنال) و این موضوع بر هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس تاثیر می‌گذارد.

با این حال تکنولوژی آر اف فرکشنال به همین‌جا ختم نشد و برای اثرگذاری بیشتر با میکرونیدلینگ ترکیب شده و میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی را ایجاد کرد.

درمان‌های پوست با اولتراسوند

درمان‌های اولتراسوند یکی از موثرترین گزینه‌ها برای دستیابی به لیفت پوست بدون نیاز به جراحی هستند. اگر چه این روش‌ها معمولا برای سونوگرافی استفاده می‌شوند، اما انرژی اولتراسوند یا امواج مافوق صوت، می‌تواند برای هدایت گرمای کنترل‌شده در بافت‌های خاص مورد استفاده قرار گیرد. این امواج می‌تواند به اعماق پوست برسد و تولید طبیعی کلاژن و الاستین را تحریک کند. با این تحریک، کلاژن و الاستین دوباره ساخته شده و پوست را زیبا، محکم و جوان می‌کنند.

میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی

میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی، یک روش ترکیبی است که امواج رادیوفرکانسی مورد استفاده در درمان‌های پوست و میکرونیدلینگ را برای به حداکثر رساندن نتیجه نهایی با هم ترکیب می‌کند. میکرونیدلینگ سوزن‌های ریزی است که پوست را خراش می‌دهد. به عبارت دیگر این روش به عمد، آسیب جزئی به پوست وارد می‌کند و آن را وادار می‌کند که برای بهبود خود تلاش کند. تحریک پوست سبب می‌شود که کلاژن و الاستین بیشتری ساخته شود و فرآیند جوان‌سازی نسبت به وقتی که از ار اف فرکشنال به‌تنهایی استفاده می‌شود، بیشتر باشد. این روش به‌خوبی در جوان‌سازی پوست، برطرف‌کردن چین و چروک و بهبود بافت پوست موثر است.

چرا آراف فرکشنال این‌قدر محبوب است؟

اشکال جدیدتر جوان‌سازی پوست به‌طور پیوسته به‌وجود می‌آیند و روش‌های قدیمی را کنار می‌زنند. این روش‌ها هم عوارض کمتری دارند و هم عملکرد بهتری برای جوانسازی پوست ارائه می‌دهند. پس منطقی است که هزینه آنها را پرداخت کنیم و از مزایای این روش‌ها بهره ببریم. یکی از عوامل موثر بر هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس نیز تکنولوژی استفاده شده در دستگاه‌ها است.

دلایل محبوبیت آر اف فرکشنال به شرح زیر است:

  • توانایی آن در تغییر سطح پوست و ساختارهای حمایتی زیرین آن
  • زمان کم انجام درمان (معمولاً در کمتر از یک ساعت به پایان می‌رسد)
  • حداقل زمان بهبودی
  • ظاهر طبیعی و تغییرات تدریجی در پوست (زیرا بازسازی کلاژن و الاستین در طول زمان انجام می‌شود.)

درمان‌ آر اف فرکشنال را می‌توان تقریباً در هر نقطه از بدن برای درمان افتادگی پوست، اسکار آکنه، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و سایر مشکلات رایج پوست استفاده کرد.

افرادی که علاقه‌مند به داشتن ظاهری جوان‌تر هستند، باید با جراح پلاستیک در مورد این‌که آیا لیزر و درمان‌های فرکانس رادیویی می‌تواند راه‌حل مناسبی برای نیازها و اهداف آنها باشد یا خیر صحبت کنند. ما در کلینیک تندیس در این زمینه به شما مشاوره می‌دهیم. هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس پس از این مشاوره مشخص می‌شود.

عوامل موثر بر هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس

هزینه آراف فرکشنال به عوامل متعددی وابسته است. برخ از این عوامل به شرح زیر هستند:

  • کیفیت و تکنولوژی دستگاه مورد استفاده (مطمئنا تکنولوژی پیشرفته‌تر، ارزش پرداخت هزینه بیشتری را دارد)
  • خدماتی که کلینیک ارائه می‌دهد
  • مهارت پزشک و متخصصی که انجام آر اف فرکشنال را برای شما به عهده می‌گیرد
  • قیمت دستگاه‌ها
  • میزان پیری پوست
  • وسعت منطقه تحت درمان
  • تعداد جلسات مورد نیاز

با توجه به نوسانات قیمت بازار تجهیزات تکنولوژی، لازم است برای اطلاع از هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس با ما تماس بگیرید. ما در تندیس به شما مشاوره می‌دهیم و پوست شما را معاینه می‌کنیم. بر اساس نتایج این مشاوره، هزینه آراف فرکشنال مشخص می‌شود و به شما اطلاع داده می‌شود.

سخن آخر

آر اف فرکشنال یکی از روش‌های جدید درمان پیری پوست، جای اسکار، افتادگی پوست و مواردی از این قبیل است. این روش برای تاثیرگذاری بیشتر، با میکرونیدلینگ ترکیب می‌شود. هزینه آراف فرکشنال در کلینیک تندیس بر اساس مشاوره مشخص می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا به شکل حضوری به کلینیک مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *