جستجو کردن
Close this search box.

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟؟

راهنمای محتوا

اشتراک گذاری این محتوا

همچنین بخوانید

کاشت مو تضمینی در تهران - کلینیک تندیس
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی است و برای داوطلبان این عمل، کاشت مو با ضمانت، بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی کاشت مو تضمینی در تهران می‌پردازیم……

تکنیک های زیادی برای زیبا سازی چهره وجود دارد مثل کاشتن ابروها که بخصوص طی سال­های اخیر به طور ویژه در بین خانم­ها طرفداران زیادی داشته است. ابروها در قسمت مرکزی و مهم صورت قرار دارند و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. اگرچه با استفاده از روش های آرایشی مانند تاتو، کلاه یا مداد زیباتر می شوند. اما طبیعی بودن ابرو نکته بسیار مهمی است. به همین دلیل به این روش را انتخاب میکنند. اما سوالی که دارند این است که کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

در این مقاله قصد داریم تا ارزیابی کنیم که کدام روش کاشت ابرو بهتر است تا بتوانیم به چهره دلخواه و مورد نظر خود برسیم.

تکنیک کاشت ابرو و وروند آن

تکنیک و روش کاشت ابرو در واقع همانند روش کاشت مو است. فولیکول های منتقل شده از سر به ناحیه ابرو انتقال یافته تا مانند ابروهای معمولی به رشد خود ادامه دهند. لذا لازم است تا فرد دائماً ابروها را کوتاه کرده و از آنها مراقبت کند. اما نکته مهم این است که انجام این عمل زیبایی حتما باید در یک کلینیک تخصصی زیبایی و با نظارت یک متخصص زیبایی انجام گیرد. از جمله کلینیک­های بسیار معتبر و با تجربه در این زمینه کلینیک تندیس می­باشد که با تیم تخصصی خود تا کنون توانسته رضایت بسیاری از مراجعین خود را تامیین کند. کلینیک تندیس با رعایت تمامی نکات بهداشتی و اهمیت به حفظ سلامت مراجعین خود سعی می­کند از بهترین تکنیک کاشت ابرو و به روز ترین روش­ها استفاده نماید.

گاهی اوقات انتظارات از کاشت برای ابروها واقع بینانه نیست. در چنین شرایطی حتی اگر کاشت به بهترین شکل ممکن هم انجام شود، باز هم احساس رضایت نمی­کنید. به مین خاطر متخصصین این کلینیک لازم می­بینند که در جلسات اولیه مشاوره قبل از جراحی مزایا و معایب کاشت ابرو را به طور کامل و دقیق برای مراجعین خود توضیح دهند.

کاشت ابرو تندیس

آشنایی با چند روش مناسب برای کاشت ابرو

همانطور که در ابتدا اشاره شد ترمیم و کاشتن ابرو در زیباتر شدن ابروها و در نتیجه تغییر چهره خیلی نقش دارد. تاثیر ابرو در احیای صورت و چشم ها بسیار زیاد است. به دلیل نزدیکی چشم و ابرو به هم در ناحیه مرکزی صورت، تاثیر ابرو در زیبایی، کمتر از چشم نیست. از طرفی انتخاب بهترین روش کاشت ابرو برای تثبیت یک چهره زیبا که مورد پسند خودمان باشد و حس اعتماد به نفسمان را بالاتر ببرد بسیار مهم و لازم است. در ادامه با چند روش مناسب کاشت ابرو آشنا می­شویم:

روش FUT: در این روش متخصص زیبایی با برداشتن یک برش 10 سانتی متری از ناحیه پشت سر فرد، عمل پیوند فولیکول را انجام می­دهد.

روش FUE: در این روش فولیکول های مو به صورت تکی برداشته می­شود تا در نواحی ابرو پیوند داده شود. این روش خوشبختانه درد کمتری به دنبال دارد و موهای جدید ابرو به سرعت پس از عمل کاشت، ظاهر شده و شروع به رشد می­کندد.

روش نیوگرافت NeoGraft: این روش از جمله مدرن ترین روش­های کاشت ابرو می­باشد. در این عمل دکتر جراح برای ایجاد و برش فولیکول به ایجاد برش نیاز ندارد.

نکته مهم ایجاست که در تمامی روش های کاشت ابرو از روش برش دادن و برداشتن فولیکول موجود در موی سر استفاده می ­کنند.

نمونه-کاشت-ابرو

انتخاب بهترین روش کاشت ابرو در بین روش­های مختلف

در خصوص بهترین روش کاشت ابرو قطعا پزشک و جراح زیبایی بهترین و بیشترین کمک را به شما خواهد داشت. زیرا پزشک با آزمایشات و بررسی­های که روی بافت پوست هر فرد و نوع موهای او انجام می­دهد انتخاب درستی را دارد. در بین روش ­های متعددی که وجود دارد در اولین جلسه مشاوره با پزشک این روش برای شما انتخاب خواهد شد. معمولا آن دسته از افرادی که موهای ابروان آنها خیلی کم است بهترین روش کاشت ابرو روش FUT می باشد زیرا در این روش کاشت ابرو از فولیکول­های بیشتری جهت پیوند استفاده خواهد شد.

اما افرادی که به پیوند موی کمی احتیاج دارند از روش FUE استفاده می­کنند. این روش با توجه به کم تهاجمی بودن عمل پیوند مو مدت استراحت کوتاه تری نسبت به روش قبلی دارد و سریع­تر نیز بیمار را به نتیجه می­رساند.

اگر شما تمایل دارید تا از روش نیوگرافت و یا روش بلفاروپلاستی استفاده کنید لازم است با پزشک خود مشورت نمایید تا اقدامات و مراقبت های لازم برای انجام این روش­ها را برایتان تجویز نماید. همچنین مدت زمان اجرای کاشت ابرو در هر روش تا حدودی با هم متفاوت است.

مراحل انجام بهترین روش کاشت ابرو

همانطور که اشاره شد با توجه به نیازهای منحصر به فرد یک از مراجعین روش کاشت ابرو انتخاب می­شود. سپس بعد از برگزاری جلسه مشاوره جراح زیبایی فرایند کاشت را شروع میکند:

  1. مرحله استخراج گرافت­ها: در این مرحله مقدار واحد­های فولیکولی مورد نیاز پیوند برداشته می­شود. این استخراج هم می‑تواند به کمک موهای بلند باشد و هم موهای تراشیده شده و کوچک. که بخش تراشیده غالبا از ناحیه پشت سر فرد برداشته می­شود. نکته مهم که بیاگر بهترین روش کاشت ابرو است در اینجاست که اگر فولیکول­های مو به صورت دانه ای برداشته شود پیوند مو در ناحیه ابرو بسیار طبیعی­تر به نظر می­رسد.
  2. پیوند گرافت­ها: لازم است تا برای پیوند مقداری ماده بیحس کننده به ناحیه ابروها تزریق شود. آنگاه با کمک قلم ایمپلنت فولیکول­های پیوند داده می­شوند. پزشک باید با توجه به مدل دلخواهتان و نیز نحوه رشد تارهای مو قلم را در دست بگیرد.
  3. مراقبت­های بعد از کاشت و دوران ریکاوری: جراح ناحیه ابرو را بخاطر مراقبت بیشتر و نیز پیوند مناسب مو پانسمان می­کند. ممکن است پزشک به شما توصیه کند تا به مت زمان 2 ماه از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید خود داری کنید. همچنین نباید ابروهای کاشت شده خود را تا مدت زمان یک ماه بمالید و یا بخارانید.

نتیجه گیری:

کاشت ابرو یک روش زیبایی شناختی بسیار جدید برای کسانی است که از مشکل ریزش ابروها و یا تارهای کم آن رنج می­برند. روش کاشت ابرو می­تواند چهره ای زیباتر و جذاب تر برای هر فرد به دنبال داشته باشد.بهترین روش کاشت ابرو انتخاب دقیق و مهمی است که لازم است با توجه به نیاز ابرو­های هر فرد و نوع بافت و پوست او توسط جراح انتخاب شود. قطعا در جلسات اولیه مشاوره این مسئله کاملا بررسی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها