روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس

روش های لاغری و تناسب اندام


Warning: file_get_contents(): https:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/clinict4/public_html/wp-content/plugins/mavara-elements/widgets/aparat/video-single-generator.php on line 63

Warning: file_get_contents(https://www.aparat.com/etc/api/video/videohash/UPvD9): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/clinict4/public_html/wp-content/plugins/mavara-elements/widgets/aparat/video-single-generator.php on line 63

Warning: getimagesize(): https:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/clinict4/public_html/wp-content/plugins/mavara-elements/widgets/aparat/video-single-generator.php on line 35

Warning: getimagesize(https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/47583494-6862-b__7750.jpg): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/clinict4/public_html/wp-content/plugins/mavara-elements/widgets/aparat/video-single-generator.php on line 35

تناسب اندام چیزی است که امروزه اهمیت زیادی برای زن و مرد و پیر و جوان پیدا کرده است. به‌همین دلیل نیز علاوه بر روش‌هایی مانند ورزش و رژیم‌های غذایی متفاوت، روش‌های دیگری مانند جراحی و لاغری موضعی از طرف پزشکان توصیه می‌شود. اگر شما هم به‌دنبال تجربه لاغری با شیوه‌های نوین هستید می‌توانید یکی از روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس را امتحان کنید. در ادامه این نوشته سعی کرده‌ایم این روش‌ها را به‌اختصار معرفی کنیم:

میزان تاثیرگذاری و ماندگاری لاغری با دستگاه

گاهی از زبان کسانی‌که می‌خواهند به تناسب اندام برسند می‌شنویم که می‌خواهم قسمت مشخصی از بدنم را لاغر کنم. در واقع برای این افراد مناسب‌تر این است که به‌جای گرفتن رژیم و ورزش، از دستگاه‌هایی استفاده کنند که به‌صورت موضعی میزان چربی اندام‌هایی که مدنظرشان است را کم کرده و سایز سایر اندام‌ها را به‌حالت اولیه نگه دارند. روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس می‌تواند به افراد در رسیدن به‌این هدف و اندامی ایده‌آل کمک کند.

نحوه کار این دستگاه‌ها به‌این شکل است که در همه آن‌ها چربی‌های اضافی بدن در ناحیه‌هایی مانند ران، شکم، پهلو و بازوها با استفاده از حرارت تولید شده از امواج رادیویی دستگاه خرد شده و از پوست و اندام‌ها جدا می‌شوند. پس از مدتی نیز این چربی‌ها به‌طور طبیعی از بدن خارج می‌شوند.

میزان تاثیرگذاری این روش برای کسانی که خیلی چاق هستند و نیاز به لاغر کردن کلی اندام خود دارند مناسب نیست؛ بلکه بهترین تاثیر را برای لاغری موضعی در برخی اندام‌ها دارد. خبر خوش اینکه با استفاده از این روش های لاغری و تناسب اندام، چربی‌ها به‌ندرت ممکن است دوباره در ناحیه مورد نظر جمع مشوند و به حالت اولیه خود باز‌گردند.

روش های لاغری و تناسب اندام برای چه نقاطی از بدن مناسب است؟

تا اینجا متوجه شدیم که استفاده از دستگاه‌ها برای لاغری موضعی و تناسب اندام با توجه به نیازها و علایق افراد بسیار مفید است. درواقع با استفاده از این روش شما می‌توانید اندام خود را به ساعت شنی تبدیل کرده و بدون لاغر کردن باسن و ران‌های خود، شکم و پهلوی خود را کوچک کنید. اما این سوال پیش می‌آید که کدام قسمت‌های بدن را می‌توان با استفاده از این روش‌ها کوچک کرد؟ به‌طور کلی این روش برای کم کردن سایز هر قسمتی از بدن که دارای تجمع چربی است مناسب است. برخی از مهم‌ترین این اندام‌ها عبارتند از:

  • شکم
  • پهلو
  • ران
  • بازو
  • کمر
  • باسن
  • صورت

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو

روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس

کلینیک تندیس مجموعه‌ای از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها را برای لاغری موضعی دارد. کسانی که قصد استفاده از این روش را برای تناسب اندام دارند می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و یکی از بهترین روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس که پزشک متخصص به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد را انتخاب کنند. برای این کار لازم است ابتدا در یک جلسه مشاوره با پزشک مربوطه، نیازها و علایق خود را به او توضیح دهید. معمولا پزشک اندام شما را جلوی آینه بررسی کرده و پیشنهادات خود را با شما درمیان می‌گذارد و برای انتخاب بهترین روش با شما به یک توافق دوطرفه می‌رسد. در ادامه شما را به‌طور اختصار با این روش‌ها آشنا می‌کنیم تا بتوانید با مشورت پزشک این مجموعه بهترین و مناسب‌ترین روشی را که با هدف و نیاز شما متناسب است انتخاب کنید.

آنالیز وزن و چربی با دستگاه

پس از معاینه پزشک برای انتخاب یکی از بهترین روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس، با صلاح‌دید خود فرد میزان چربی موجود در اندام‌ها، میزان آب و پروتئین موجود در بدن و سایر مشخصاتی که پزشک لازم دارد با استفاده از دستگاه‌های آنالیز وزن و چربی مشخص می‌شود. در این‌صورت پزشک و فرد متقاضی می‌توانند به گزارش دستگاه تکیه کرده و بهترین تصمیم را برای انتخاب نوع دستگاه و تعداد جلسات بگیرند.

لاغری با دستگاه کویتیشن

لاغری و تناسب اندام با دستگاه اولتراسوند کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن روشی است که در آن از امواج اولتراسونیک برای تبدیل سلول‌های چربی به اسیدهای چرب و آب درون سلولی استفاده می‌شود.

تناسب اندام با دستگاه کول تک

این روش یکی از روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس است که مبنای آن استفاده از نیروی انجماد برای تغییر سایز و اندازه در اندام‌های مختلف بدن است. در این روش از نیروی انجماد استفاده می‌شود تا چربی‌ها در یک ناحیه جمع شده و پس از آن سلول‌های چربی می‌میرند و به‌مرور زمان، به‌صورت طبیعی از بدن خارج می‌شوند.

میزان تاثیر و مزایای استفاده از دستگاه کویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن یکی از روش‌های پرطرفدار در میان پزشکان و متقاضیان لاغری است. اگر می‌خواهید در مورد مزایای استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری بدانید و اطلاعات کافی در مورد میزان تاثیر و ماندگاری آن به‌دست بیاورید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لاغری با دستگاه اگزیمیا

این دستگاه با استفاده از تکنولوژی اندولیفت و اولتراپوریشن و در چهار مرحله چربی‌های ناحیه مورد نظر را خرد و جداسازی می‌کند. این چهار مرحله عبارتند از مکش، رهاسازی، مکش و ارتعاش. این مراحل جریان خود را در ناحیه مورد نظر افزایش داده و باعث جداسازی چربی‌ها می‌شوند.

Wrong Video Address, Video Does Not Exist!

تناسب اندام با دستگاه LPG

استفاده از دستگاه LPG نیز یکی دیگر از روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس است. در این روش متابولیسم بدن با استفاده از دو تکنولوژی لیپوماساژ و اندرمولیفت بالا می‌رود. به‌کاربردن ال پی جی و مکش و ماساژی که دستگاه انجام می‌دهد، علاوه بر چربی‌سوزی و لاغری، باعث جوانسازی و شادابی پوست نیز می‌شود.

01:04
truncate dir-rtl

دستگاه لاغری LPG

لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

این روش یکی دیگر از روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک پردیس است که کاملا بدون خطر و بدون درد است. در این روش با استفاده از انرژی میدان مغناطیسی بیوانرژتیک چربی‌های اضافه بدن فرد خرد شده و فرد کاهش سایز و وزن بدن را تجربه می‌کند و علاوه‌براین می‌تواند به بهبود افتادگی پوست پس از لاغری نیز کمک کند.

مشاوره تغذیه

استفاده از هیچ‌کدام از روش‌های لاغری موضعی حتی عمل‌های جراحی برای لاغری به‌تنهایی برای رسیدن به تنیجه مطلوب کافی نیست؛ چراکه اگر فرد نتواند میزان غذا خوردن خود را کنترل کند، به‌زودی به وزن اولیه و اندام سابق خود باز می‌گردد. بنابراین برای نتیجه بهتر در حین لاغری موضعی با استفاده از روش های لاغری و تناسب اندام یا پس از پایان جلسات، فرد می‌تواند از مشاوره یک پزشک تغذیه استفاده کند. پزشک به فرد کمک می‌کند تا با تغییر سبک زندگی خود اندامی متناسب داشته باشد.

تعداد جلسات لاغری و تناسب اندام با دستگاه

این روش لاغری که با دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود معمولا نیاز به جلسات متوالی و متعدد دارد که توسط پزشک و پس از بررسی‌های اولیه و بررسی اندام فرد پس از هر جلسه مشخص می‌شود. جلسات مورد نیاز برای روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس نیز بر اساس نوع چربی بدن، میزان اضافه وزن و تجمع چربی، شرایط بدنی فرد و نوع دستگاه، مشخص شده و می‌تواند از 2 تا 20 جلسه ادامه داشته باشد.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم همه این روش های لاغری و تناسب اندام در کلینیک تندیس زیر نظر بهترین پزشکان و متخصصان انجام می‌شود. اگر به‌دنبال بهترین روش لاغری موضعی هستید که کمترین خطر و عوارض را برای شما به‌دنبال داشته باشد می‌توانید با مشورت با متخصصان ما یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول لاغری و تناسب اندام

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *