هزینه کاشت ابرو در کلینیک تندیس

هزینه کاشت ابرو در سال 1402 در تهران

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ سوال پرتکراری که شاید مهم‌ترین فاکتور در ذهن اکثر داوطلبان کاشت ابرو باشد و بر تصمیم‌نهایی آن‌ها برای انجام دادن یا ندادن و یا انتخاب کلینیک و پزشک متخصص مورد نظر تاثیر بسزایی داشته باشد

اگر شما هم قصد آگاهی از هزینه کاشت‌ابرو و فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر هزینه و کیفیت نهایی کار را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در صورتی که به دنبال بهترین کلینیک برای کاشت ابرو هستید، جهت رزرو نوبت مشاوره با شماره کلینیک تماس بگیرید (02171014) و یا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما با موفقیت ارسال شد. مشاوران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
پیام خود را مجدداً ارسال نمایید

هزینه کاشت ابرو شامل چه مواردی است؟

1- هزینه اولیه کاشت:

شامل هزینه‌های مربوط به جلسه اول کاشت است که شامل: مشاوره، طراحی، اندازه‌گیری، آموزش، و پیش‌تیمارهای لازم برای هر متقاضی می‌شود.

2- هزینه مواد و تجهیزات:

از جمله هزینه‌های مواد و تجهیزات مورد استفاده برای کاشت می‌توان به: ابزارهای ضدعفونی، قلم‌ها و میکروب لیدها، رنگ‌ها و رنگ‌دهنده‌ها، الکترودها، کرم‌ها و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

3- هزینه جلسات تکمیلی:

در برخی موارد، برای رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب، ممکن است نیاز به جلسات تکمیلی و بازدیدهای بعدی توسط متخصص مربوطه باشد. هزینه این جلسات به طور جداگانه پرداخت می‌شود و  باید در نظر گرفته شود.

4- هزینه نگهداری و مراقبت‌های درمانی:

بعد از کاشت، مراقبت‌های لازم برای نگهداری از ابروها و همچنین کارهای بهبودی لازم، هزینه جداگانه خواهند داشت.

5- نیاز به جلسات تکمیلی:

در برخی موارد، نیاز به جلسات تکمیلی برای نتیجه‌گیری بهتر و کنترل بهتر عوارض نیاز می‌شود و هزینه کلی را افزایش می‌دهد.

6- هزینه‌های تکمیلی:

هزینه‌هایی مانند آزمایشات قبل و بعد از عمل، داروها و محصولات مراقبتی پس از عمل و هزینه‌های مراقبت از ابرو نیز باید مدنظر قرار گیرد.

کاشت ابرو تندیس 1

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

چندین عامل رایج و کلیدی که می‌توانند در تعیین هزینه کاشت ابرو موثر باشند عبارت‌اند از:

  • مکان جغرافیایی:

در دنیای امروزی هزینه‌های همه چیز بسته به مکان جغرافیایی متفاوت است. کاشتن ابرو هم از این قائله مستثنی نیست، پس در مناطق با هزینه‌های زندگی بالا، هزینه کاشت ابرو نیز بیشتر خواهد بود.

  • تخصص و معروفیت کلینیک و متخصص معالج:

تجربه و تخصص درمان‌گر نقش مهمی در تعیین هزینه کاشت ابرو دارد. همچنین متخصصین و کلینیک‌های مشهور و نام‌آشنا عموما هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند.

  • نوع تکنیک کاشت:

نوع کاشت در هزینه کاشت ابرو موثر است. روش‌های مختلفی برای کاشت از جمله کاشت با میکروبلیدینگ، میکرو شیمرینگ، میکرولیدینگ و فندقی وجود دارد که بسته به تکنیک انتخابی فرد، قیمت کاشت ابرو متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه کاشت ابرو طبیعی به نسبت بیشتر خواهد بود.

چند-نمونه-کاشت-ابرو-تندیس

آیا هزینه بیشتر نشانه کیفیت بالاتر است؟

هزینه بیشتر در کاشت ابرو به تنهایی نشانه کیفیت بالای خدمات نیست. همانطور که در بخش عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو قید شد؛ هزینه بالا ممکن است به دلیل عواملی مانند معروفیت متخصص و کلینیک، مکان جغرافیایی آن، استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بالاتر و تجربه متخصص باشد. اما باید توجه داشت که هزینه بالا به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت بالا باشد و برخی از کلینیک‌ها و متخصصینی که شاید معروفین آنچنانی هم نداشته باشند، خدمات حرفه‌ای‌تر و با کیفیت‌تری ارائه می‌دهند.

سوالات متداول هزینه کاشت ابرو

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *